what is an idiot
Son: Dad, what is an idiot?
Dad: An idiot is a person who tries to explain his ideas in such a strange and long way that another person who is listening to him can't understand him. Do you understand me?
Son: No.
by Abdul Latif (few years ago!) / 949 views
Similar Jokes
Up coming movies
1. Jab we chat
2. Namastey Facebook
3. Hum aapke hai mutual friend
4. 7 gaali maaf
5. Hum like kar chuke sanam
6. Kabhi relationship kabhi single
7. meine poke q kiya
8. mere brother ki profile..
dekna math bhulna
by Pak101.com (few years ago!)
Wo rooz khti hy mjy apni tasveer MMS kar do...
Koi ja k un sy keh dy mere paas simple nokia 1202 set hai...
by muhammadwajahat (few years ago!)
Sardar Prays Daily For 2 Hours
Hey Vahey Guru Meri Lottery Lagade
After 11 Yrs Vaheguru Angrily Appears Says Oey
Uloo De Pathay Ticket To Le Le
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police Askd Thief “Y U Went 2 Steal 3 Times In The Same Store?”
.
.
.
.
Thief Replied
Sir I Stole 1 Dress For My Wife & I Went Back 2 Change It Twice.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife to husband:- Tum bahar jate ho toh hamesha darr laga rehta hai
Husband:- Don?t worry jaldi aajaunga.
Wife:- Tumhari issi baat ka toh darr laga rehta hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Student Aapna Result Dekh Ke..
.
Kya.. Mai Fail Ho Gaya..?
...
Aur
Wo Bhi English Me..
..
..
.
.
.
UNPOSSIBLE
by Pak101.com (few years ago!)
Beti: Maa Gaon mein Fauji aaye hain
Maa: andar aaja inki niyat bahut kharab hoti hai
Beti: Maa fauji Pakistani hain
Maa: to bakri ko bhi andar le aa.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Japan ke Prime Minister: Tum hum ko 3 saal ke liye Bihar de do, hum usko Japan bana denge.
Laloo: Tum humko 3 months ke liye Japan de do, hum usko Bihar bana denge.
by Pak101.com (few years ago!)
Poultry farm ke maalik ne sabhi Murgiyon ko order diya.
"Agar tum logon ne kal se 2-2 ande nahi diye to kal se tumhara dana pani band."
Murgiya dar gayi ....sab ne 2-2 ande diye magar ek ne sirf ek anda hi diya"
Malik "Tum ne 1 anda hi diya hai?".
.
.
..
.
Jawab mila.
.
..
..
.
..
"Sir ye anda aapke dar ki wajah se diya hai. Waise main to Murga hoon"
by Pak101.com (few years ago!)
Ramu: tum kaunsi soap use karte ho?
Banta: Main Santa Soap, Santa Paste aur Santa
Shampoo use karta hoo
Ramu: wo kya international brand hai kya?
Banta: nahi, santa mera room mate hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)