Santa's son

Santa's son:
Papa agar aap ko 10 Rs aur 5 Rs raste mein pade miley to aap kaun sa note uthaoge?

Santa : 10 Rs ka
Son: Isliye aap per joke bante hain...

Dono bhi to utha saktey the na...

by Pak101.com (few years ago!) / 954 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Raat ko 1 admi

Pathan: Raat ko 1 admi ne Chaku dekha kar loot lia
.
Dost: Lekin tumhare pas tu hamaisha PISTOL hoti hai na
.
Pathan: Wo mai ne chupa di warna wo bhi le jata

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Mirasi rozay nhi rakhta tha

Ek Mirasi rozay nhi rakhta tha.Us k peer ny kaha tum roza rakho main wada karta hoon roz tumhari ek Duaa qabul hogi.Us ny roza rakha.Sara din bari mushkil sy guzara.Sham ko roza khol kay peer k paas chala gya.
Peer ny kaha mango kya mangtay ho?
Woh hath baandh kr bola peer saaein Sawery EID krwa dyo.!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Not feeling well, dad!

Son: I can't go to school today.
Father: Why not?

Son: I don't feel well

Father: Where don't you feel well?
Son: In school !

by Pak101.com (few years ago!)
Kya is martaba abbu election

Beta: Kya is martaba abbu election me khare ho rahe hain?
Maa: Wo mere saamne toh khare ho nahi sakte….
Élection me kya khare honge ?


by Pak101.com (few years ago!)
Sardarni sharmate hue

Sardarni (Sharmatey Huey) :
Sardar G Saade Kaar Ek
Nanha Mehmaan Aan Wala Aey .. !
Sardar : Le Feer Main Zarra Nass K
Botlaan Le Awaan ….

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gujju premi

Gujju premi:darling mere kan me kuch halkasa kuch
narmsa kuch namkin sa kuch mitha sa kaho
Premika:dhokla.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
College Ka Fullform

Munna: Ye sala College ka fullform kya hota hai?
Circuit: Apun ko malum hai na bhai

C-Come
O-On
L-Lets
L-Love
E-Every
G-Girl

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Is A Guy

Mrs. Santa Don't Like To Eat Green Grass But,
Mr. Santa Likes.. Why??? . . . . . . .

Because, Santa Is A Guy !!!

by Pak101.com (few years ago!)
Dating process: 6 weeks

Dating process: 6 weeks : I love U, I love U, I love U. 6 months : Of course I love U. 6 years : GOD, if I didn't love U, then why the hell did I propose?

by khalid hussain (few years ago!)
Teacher: main ksi pr b 1 nazar dal k bta

Teacher: main ksi pr b 1 nazar dal k bta
skti hun k wo mere bare mai kya soch rha he

Studnt:
mis jb ap ko pata chal jata hoga
to bari sharmindagi hoti hogi na

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook