Santa ne ek mahila ki gadi rukwai
Santa ne ek mahila ki gadi rukwai aur bola: Aapne traffic constable ka ishara nahi dekha?
Mahila: Dekha tha, lakin mein car chalate waqt nojawano ke ishare per dhyan nahi deti.
by Pak101.com (few years ago!) / 947 views
Similar Jokes
2 MEN TALKING
1st:
I am getting married because
I am tired of eating out,
cleaning house & doing laundry
2nd:
Strange,
I am taking divorce for same reasons!
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 admi adhi rat ko apni moti biwi ko jaga k bola
begum! sisk sisk kr mrna acha he ya 1 dum?”
begum:”1 dum”
admi:”to phir apni dosri taang b mere opr rakh do.”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarni Writes Msg 2 Srdr:
“Ghar Kab Aa Rahe Ho?Msg Karke Batao”
Srdr Writes 2 Her:
“Nahi Bata Sakta,Balance Kam Hai!!!”
by Pak101.com (few years ago!)
Double vaat!!!
Mazak ki bhi koi haad hoti hai yaar mai ek ladki ke
saath date maar rahatha...Aur mera dost uske
samne aakar bola
.
.
... .
.
.
.
kal wali zayda achi thi ;)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan Bap Ki Death Par Bohat Roya
Phir Uski Behan Ka phone Aya,
Pathan Or B ziada Rone Laga
Logon Ne Pucha,kya hua?
Pathan: Meri Bahan K Abu Ka B Intiqal Ho Gya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik admi hotel manager se: yeh tolya bohat ganda hai, hath saaf karne ke kabil nahin…,
manager: aap bhi ajeeb admi hain subah se 100 laog hath saaf kar chukkay hain aur kisi ne shakayet nahin ki
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C
Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9
A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata
hai:
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Two cows are standing in a field.
One says to the other "Are you worried about Mad Cow Disease?"
The other one says "No, It doesn't worry me, I'm a horse!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man: Sir, my wife is missing.
Man: Sir, my wife is missing.
Postmaster: bhai ye post office hai,
police station me complain dijiyee.
Man: Kia karon, khushi k mare
kuch samajh nahin aa raha .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ne oxford universty mein 1st Positon li News
channel walu ne pucha
K ab kia kro gay? Pathan
bachpan se aik khuwab hy
k hum apna tandoor khole GA.
by Tanveer Hussain (few years ago!)