Ek sardr public Bathrom gia
Ek sardr public Bathrom gia
0r 2 ghanty bad nikla
Bahr betha jamadar bola: “40 rupy”
Sardr bola:
me tatti keti aa
Yahoo Ty chat nai.
by Pak101.com (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
Classic Insult!!
.
.
Mere pass Facebook hai,
BBM Hai, Twitter hai,
WhatsApp hai
.
.
.
tumhare pas kya hai..? .
.
Smart ans: Mere paas
“Aur bhi kaam hain”.
by Mazhar Khan (few years ago!)
kid to his mom: Maa main
kaise
paida
hua tha??
Mom: maine ek bartan me
mitti dal
k rakh di thi kuch din baad
dekha
uss
me se tu mila..
kid does same.. after a few
days uss
bartan me ek mendak milta
hai
Kid( gusse me): man toh
karta hai
tujhe goli maardu but kya
kru
aulaad
hai tu meri !!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: "A beautiful girl is walking on the road." Isko Sindhi mein translet karo..
Boy: Hatitt.. Wah jee chhori aa..
by Pak101.com (few years ago!)
Patni Aapne Pati Se- Dekh Lena Tumhe Nark Mein
Bhi Jagah Nahi Milegi..
Pati- Achcha Hai, Mai Bhi Har Jagah Tumhare Sath
Nahi Jaana Chahta.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: “Main apni biwi noo 10vin karai , F.S.C karai
B.S.C karai , M.S.C karai , nokri v lagvaya ”
hor ki keraan?
2nd sardar:
“Changa munda vekh k viaa v kara day”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
aadmi jyotish se
meri shaadi q nahi ho rahi..?
jyotish: ab qudrat ne teri qismat mein dukh nahi likhy to mein kiya karun
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha-Mis Mai apko kesa lgta hu
M:so sweet
B:To mai apne mumy-papa ko apk ghr kb beju
M-vo Q
B-taki vo hmari bat age chlaye
M-ye kya bkwas h
B-tution k liye.
by Pak101.com (few years ago!)
Mat Kr Pyaar Roshni Se,Ye
Pal Bhar Ki Mehmaan he, Dil
Laga is Andherey Se Jo
Qabar tak Mehrbaan hy. .
by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar got job in BSNL Customer Care.
Customer: Hello, My BSNL Sim locked! What to do?
Sardar: Don't worry, be cool... Remove
BSNL Sim and then use Airtel. Thanks for calling, bye bye!
by Pak101.com (few years ago!)
1 patan 12 floor pe office me betha tha 1 admi aya or bola,Gul Khan tmhari beti bhag gayi Ye sunte hi pthan ne 12 floor se jump lagadi Niche girte waqt 10th flor pr yad aya k hmara to koi beti hi nhi,5th flor pr yad...
by Mazhar Khan (few years ago!)