Aaj To Santa Pakda Gaya
Santa Ek Bar Apni Gf Ko Milne Gaya To Uski Gf Ne Kuch Sungh Kar Kaha
Gf: “Aapne Muli Ke Paranthe Khaye Hai?”
Santa: “Nahi Nahi, Main To
Sandwich Kha Ke Aya Hun”
Gf: “Dont Try To Lie, I Know Lips
Can Lie But Hips Dont Lie“
by Pak101.com (few years ago!) / 930 views
Similar Jokes
Boy : Do u love me?
Girl : yes
Boy starts running
Girl asks : Where r u going?
Boy : Im going to update my relationship status on Facebook
by Pak101.com (few years ago!)
son-papa mujhe circus dekhna hai chale?
papa-i m busy
son-papa waha 1 ladki chote kapde me sher ki sawari karti hai
papa-chalte hai bahut din ho gae sher dekhe
by Pak101.com (few years ago!)
There are 3 types of most
popular mills in Pakistan
1- Sugar Mill
2- Cloth Mill
Tu zara mujhe bahar mill ;) :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Judge: Tum teesri baar adalat mein aa rahe ho,tumhe sharam nahi ati?
Sardar:
Oh janab tusi roz anday O,tuwano te fer Duub k mar Jana Chahi da ae.
by Pak101.com (few years ago!)
Sunehri BaT
Insan Apni Khubsurti, Kpron Or Taleem Se Nhi Pehchna Jata
Balky Wo Agr Ksi Chiz Se Pehchana Jata Hy To Wo Hy Sirf Or Sirf Uska
Shanakhti Card.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1990 mian American bank ny "Bill Gates" ko 2 Lakh ka lone dainy sy inkaar kiya tha...
2001 main duniya k ameer tareen shaks "Bill Gates" ny wo bank khareed liya...
Or Aaj Ufone waloon ny mujhy loan dainy sy inkaar kya hy 15 rupee ka...
U just wait and watch...
(",)
<))>
_//_
Na Na Moafi ka to sawal hi paida ni hota sain..
by lescol (few years ago!)
0bama Update his Facebo0k statUs...
'Congratulations osama killed'
the first n0tification he got
' osama bil Ladin Likes Ur Status'
by Pak101.com (few years ago!)
Boy askd God: why she luvs a Rose which Dies in a day
Bt Does't luv me Who Dies 4 her Evryday
God Replied
Salaa.. Kya Dialog mara Phir se bol
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Munna bhai: "Circuit, agar bus pe tu chade, ya fir tujpe bs chadJaye 2 kya hoga"!!
Circuit: "bole 2 bhai,dono baar ticket apani hi kategi." :D:P :D
roxy
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: begum khana tayar nahi hua abhi?
Begum: nahi g,thori dair baqi ha.
Husband: theek ha mein bahar se kha leta hon.
Begum: bas 5 mint ruk jaen.
Husband:5 mint mein khana tayar ho jaega?
Begum: nahi mein tayar ho jaungi.
by Pak101.com (few years ago!)