C.I.D

Why I Hate C.I.D :(

An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ...

by Muhammad Zeeshan (few years ago!) / 1024 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Benefits Of Learning Different Languages

Maan Apni Beti Ko Dantate Hue Kahti Hai.

Maan: “Tumhe Wo Bangali Ladka Kiss Kar Raha Tha To Tumne Use Mana Kyu Nahi Kiya?”

Beti: “Maan, Main Use Mana Kaise Karti Mujhe To Bangali Bolni Hi Nahi Aati“

by Pak101.com (few years ago!)
Scooty kab li

Santa: Ye scooty kab li
Banta: Kal raat ko EK ladki mujhe scooty par bahut
dur le gayi aur boli jo chahiye le lo ,
main Scooty le aya.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Facebook user ho

1 larke ne paindu larki se pocha tum face book use karti ho?



Larki:nai ve mera rang unje chita he.

by Sabir shah (few years ago!)
90 Pe All Out

Misbah: Sachin Ko 100th Century Nhe Bnanay Dengy!

Afridi: Mgr Hm Usy Rokengay Kesy? Wo To Form Mn Hy!

Misbah: Hm 90 Pe All Out Hojyengy

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: UncLe Mai 1 Ladki Se PYaR KaRTa Hu.

Boy: UncLe Mai 1 Ladki Se PYaR KaRTa Hu.
.
.

UnCLe: To UsKe BaaP Ko CoFFee PiLaNe LeJa AuR SHaDiKi BaaT KaR,
.
.
.
.
.
.
BOY: UnCLe, CHaLiYe CoFFee PiTe hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aur Dekh Apni Maa Nu

Kisi ka Accident dekne pr Expressions in

U.S.A :- Oh My God!

Arrbi :- O La La

Australia :- Got a Hit

Paris:- oh shit

London:- oh No,

Indian.. Ram ram.

PAk:- Oo vajeya e anni da.

Hor vekh apni maa nu mur mur kay

by Mazhar Khan (few years ago!)
Nepali ko chrag mila

Nepali ko chirag mila.
Jin nikla bola: 3 wish mango!
Np:
1.Ek Bara bangla
2.Ush men khoob daulatmnd aadmi
3.Ushka Chokidar humko bana do.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
KHANA 12 SE 2 tak..

Shadi me aik sardar boht dair se khana kha raha tha kisi ne poocha kab tak khao gy

sardar.. Me tu khud tang aa gaya haan. ki karan card tay likha tha .......KHANA 12 SE 2 tak..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
O Yara Humare Pait Me Gas Hy

1 Pathan 2sre Se:
O Yara Humare Pait Me Gas Hy…!!!

2sra Pathan:
Khuda Ka Shukar Hy K
Petrol Nahi Hy Wrna
Amrica Qabza Kr Leta..!

by Mohammad Ali (few years ago!)
Ye sms jin khubsurat Lrkon

Ye sms jin khubsurat Lrkon
OR
lrkiyun ko milta Hai…
5 Second baad unka mobile off ho jata
hai….
00:05
00:04
00:03
00:02
00:01
Nahi howa??
Khodsurat hote to ho jata na.!
Mera to 2 Din tak off raha tha..!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook