Earthquake

Wife: There is an earthquake , house is trembling..& u r sleeping?
Sardar: Why do u worry? U too better sleep. This is not our own house, after all rented house..

by tanveer hussain (few years ago!) / 859 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Meera to shopkeeper

Meera to shopkeeper: Mjhe calculator chahiye...

Shopkeeper: CASIO?
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Meera: Main theek hun, ap sunain!:D

by Pak101.com (few years ago!)
Khushi k mauka pe metha ho jae

Wife:me marne ja rahi hun
husband:ye lo dairy milk chocolate
wife:kiun

husband:khushi k mauqa pe kuch metha ho jae.

by Sabir shah (few years ago!)
Lub pe aati hy dua ban k

Lub pe ÅÅti hy duÅ bÅn k tamanna meri,

Sim band hojae allah kare teri,

Dur Dunya me mere sms se ujala hojae,

Jo muje sms na kare uska rang kala hojae,

Hy mera kam faqiro ko sms karna,

Knjuso or garibo k inbox bhrna,

Mere Allah inhe b ab gerat ajae,

Ye sms parhte hi inka b sms ajae…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Father 2 Son

Afzal Tum Rat Ko Kis Waqt Soye The?

Afzal: Main Raat Ko 2 Baje Tak Home Work Karta Rahah Tha.

Father: Magar Raat 11 Baje To Bijli Chali Gai Thi.

Afzal (Ghabrate Hue):
Main Parhne Me Itna Magan Tha K Bijli Aane Or Jane Ka Pata He Nai Chala.

by Pak101.com (few years ago!)
Pani Ka Istemal Ziada Kren

Ek Pathan Wash Room Men Betha Tha

Aagey Likha Hua Tha
“Pani Ka Istemal Ziada Kren”
Pathan Waheen Bethay Bethay
3 Lotay Pani Pee Gaya

by Pak101.com (few years ago!)
50 lo Baat khatam karo

Police wala agr ap ka result acha na aya to ap ka khelna tv dekhna band

Bacha: ye lo 50 aur is baat ko yahen daba do

by Sabir shah (few years ago!)
A Sardarji Went to PCO Shop

A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.
Guess why ?

bcoz there it was written
Number dial karnay se pehley do lagain.

by Pak101.com (few years ago!)
45 Saal ka Aadmi

45 saal ka Aadmi, Larki dekhne gaya, Larki ki maa behosh ho gai...

Hosh aaya, wajah puchi to Maa boli:

25 saal pehle ye mujhe bhi dekhne aaya tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Elephant & Ant were walking on a bridge.

Elephant & Ant were walking on a bridge. Then d elephant looked down toward d river. Suddenly ant bit the elephant.
Y?

Bcoz ants wife was bathing in the river.

by Pak101.com (few years ago!)
Sir my wife is missing



Sardar to postman :Sir my wife is missing.
Postman: BHAI ye to post office hai,
tum police station jao..
Sardar:Sorry sir khusi k mare
kuch samajh he nahi raha k kia karoon!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook