Earthquake
Wife: There is an earthquake , house is trembling..& u r sleeping?
Sardar: Why do u worry? U too better sleep. This is not our own house, after all rented house..
by tanveer hussain (few years ago!) / 859 views
Similar Jokes
Meera to shopkeeper: Mjhe calculator chahiye...
Shopkeeper: CASIO?
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Meera: Main theek hun, ap sunain!:D
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:me marne ja rahi hun
husband:ye lo dairy milk chocolate
wife:kiun
husband:khushi k mauqa pe kuch metha ho jae.
by Sabir shah (few years ago!)
Lub pe ÅÅti hy duÅ bÅn k tamanna meri,
Sim band hojae allah kare teri,
Dur Dunya me mere sms se ujala hojae,
Jo muje sms na kare uska rang kala hojae,
Hy mera kam faqiro ko sms karna,
Knjuso or garibo k inbox bhrna,
Mere Allah inhe b ab gerat ajae,
Ye sms parhte hi inka b sms ajae…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Afzal Tum Rat Ko Kis Waqt Soye The?
Afzal: Main Raat Ko 2 Baje Tak Home Work Karta Rahah Tha.
Father: Magar Raat 11 Baje To Bijli Chali Gai Thi.
Afzal (Ghabrate Hue):
Main Parhne Me Itna Magan Tha K Bijli Aane Or Jane Ka Pata He Nai Chala.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Wash Room Men Betha Tha
Aagey Likha Hua Tha
“Pani Ka Istemal Ziada Kren”
Pathan Waheen Bethay Bethay
3 Lotay Pani Pee Gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Police wala agr ap ka result acha na aya to ap ka khelna tv dekhna band
Bacha: ye lo 50 aur is baat ko yahen daba do
by Sabir shah (few years ago!)
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.
Guess why ?
bcoz there it was written
Number dial karnay se pehley do lagain.
by Pak101.com (few years ago!)
45 saal ka Aadmi, Larki dekhne gaya, Larki ki maa behosh ho gai...
Hosh aaya, wajah puchi to Maa boli:
25 saal pehle ye mujhe bhi dekhne aaya tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Elephant & Ant were walking on a bridge. Then d elephant looked down toward d river. Suddenly ant bit the elephant.
Y?
Bcoz ants wife was bathing in the river.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to postman :Sir my wife is missing.
Postman: BHAI ye to post office hai,
tum police station jao..
Sardar:Sorry sir khusi k mare
kuch samajh he nahi raha k kia karoon!
by hearthackervsgirls (few years ago!)