Coming Soon
Papu ki master se hui ladai mastr ne ki
paapu ki dhulai papu ka grm hua khoon.
gaya kabristan aur kabr pe master ke
photo tang k likh diya COMING SOON
by Asim Raza (few years ago!) / 947 views
Similar Jokes
Ek dafa sardar ne bank se lon lekar car khrid lya but bank ka lon wapas na kar saka.
magar Bank walo ne car wapas lalya.
Sardar:agar pata huta to shadi be bank ke lon se karta.
by Mohammad Ali (few years ago!)
1990
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: Doctor hai, mahine ka 20k kamata hai.
2012
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: FACEBOOK pe 4 pages ka admin hai, ek page ke to 100000+ likes hain :
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:black condom dena
dokandar:black hi kiun?
Santa :prosan ka shohar mar gaya hai afsoos k lye jana hai
by Sabir shah (few years ago!)
1 Pakistani dosre se:
Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???
2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na…
1st: Phir tau hum jang haar jain gay.
2nd: Woh kese???
1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau??? ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shehri Bacha: Papa Aaj BohaT Garmi Hy
Papa:Hum Aaj Hi A/C Lagwa Ly Gay
Paindu Bacha: Abba Aj Bari Garmi Ay
Abba: Ja Kanjra Tind Karwa K Aa Tenu Hosh Aaway
by Pak101.com (few years ago!)
Joke:Wife: Our new neighbor always kisses his wife when he goes to work,why dont you do that? Husband:How can I? I dont even know her. Hav a great nite ahead..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Shaikh ko current laga begum ne pocha kuch hua to nai?
Shaikh ne kaha mujhe kuch nai huwa bahir ja kar dekho units ktne gire hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa apni girl friend ko i love you kehta hai aur gir jata hai. Pher kehta hai aur gir jata hai
girl:ye kia kar rahe ho
santa:oye i am filling love
by Sabir shah (few years ago!)
Dukaandar : Aap Ye PEN Le Jaiye Khub Chalega
SANTA : Mujhe Chalnewala Nahi
Likhnewala PEN Chahiye
by hearthackervsgirls (few years ago!)