Coming Soon

Papu ki master se hui ladai mastr ne ki

paapu ki dhulai papu ka grm hua khoon.

gaya kabristan aur kabr pe master ke

photo tang k likh diya COMING SOON

by Asim Raza (few years ago!) / 947 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek dafa sardar ne

Ek dafa sardar ne bank se lon lekar car khrid lya but bank ka lon wapas na kar saka.
magar Bank walo ne car wapas lalya.

Sardar:agar pata huta to shadi be bank ke lon se karta.

by Mohammad Ali (few years ago!)
1990 Larkiwale

1990
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: Doctor hai, mahine ka 20k kamata hai.

2012
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: FACEBOOK pe 4 pages ka admin hai, ek page ke to 100000+ likes hain :

by Pak101.com (few years ago!)
Black condam

Santa:black condom dena
dokandar:black hi kiun?

Santa :prosan ka shohar mar gaya hai afsoos k lye jana hai

by Sabir shah (few years ago!)
1 Pakistani dosre se

1 Pakistani dosre se:

Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???

2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na…

1st: Phir tau hum jang haar jain gay.

2nd: Woh kese???

1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau??? ;)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Shehri Bacha: Papa Aaj BohaT Garmi Hy

Shehri Bacha: Papa Aaj BohaT Garmi Hy

Papa:Hum Aaj Hi A/C Lagwa Ly Gay

Paindu Bacha: Abba Aj Bari Garmi Ay

Abba: Ja Kanjra Tind Karwa K Aa Tenu Hosh Aaway

by Pak101.com (few years ago!)
Our new neighbor always

Joke:Wife: Our new neighbor always kisses his wife when he goes to work,why dont you do that? Husband:How can I? I dont even know her. Hav a great nite ahead..

by Pak101.com (few years ago!)
1 Shaikh ko current laga

1 Shaikh ko current laga begum ne pocha kuch hua to nai?

Shaikh ne kaha mujhe kuch nai huwa bahir ja kar dekho units ktne gire hain.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhai 1 rupy ka easy load kr do

Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa aur girl friend

Santa apni girl friend ko i love you kehta hai aur gir jata hai. Pher kehta hai aur gir jata hai
girl:ye kia kar rahe ho
santa:oye i am filling love

by Sabir shah (few years ago!)
Aap Ye PEN Le Jaiye Khub Chalega

Dukaandar : Aap Ye PEN Le Jaiye Khub Chalega







SANTA : Mujhe Chalnewala Nahi

Likhnewala PEN Chahiye

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook