Khan sahab ap larki k bajaye
Sardar Pathan se:
Khan sahab ap larki k bajaye larko se sex kyun karte hain,
Pathan: O sardar ji
Mard ka muqabla Mard se hona chahiye.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 922 views
Similar Jokes
Ek police Inspector ke ghar chori ho rahi thi.
Wife: Utho ji, ghar mein chori ho rahi hai.
Police Inspector: Mujhe sone de, main iss time duty par nahi hoon.
by khalid hussain (few years ago!)
GIRLFRIEND is like internet virus
she will enter ur life
scan ur pocket Transfer ur money Edit ur mind download her problems
Delete ur smile &Hang ur life..
So avoid ur gf & send her number 2 me
Dnt w0ry aBout mee, I m a professionalanti virus..
by Pak101.com (few years ago!)
Eik Memmon Khali Katorey Main
Roti Daba Kar Kha Raha Tha
Waiter Ne Deka Tu Poucha
Ap Yah Kia Kar Rahey Hian
Memon Ne Jawab Diya
Main Maths Ka Teacher Hoon Or Dall Suppose Kar Kay Kharaha Hoon
by Pak101.com (few years ago!)
Husband:tumhari farmaisho se tang akar jaraha hun khud khushi karne:-)
bv:sunein 3,4 lawn k suit tu dila den iddat k dinun me kia pehnun gi.
by Sabir shah (few years ago!)
Trainin k doran 1 officer ne sipahi se pucha: Ye tumharay hath me kya he?
Rab Nawaz: Sir ye bandooq he.
Officer: Ye bandooq nhi tumhari izzat or shaan hai,
Tumhari maa hay maa.
Then officer to a pathan sipahi: Tumharay hath me ye kya he?
Pathan Sipahi: Sir ye Rab nawaz ki maa or hamari khala hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yra Ye
"Sent Msg"
Kya hota hy
2nd Pathan:Khuda ka Qasam tm to bilkul Jahil ka bacha hy
"Sent Msg"
Ka matlab hay
Khushbu wala Msg
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Beggar: 20 rupaiya dedo sahab. girlfriend ko phone
karna hai.
Sahab ki girlfriend: dekho,
bhikari bhi apni girlfriend ko kitna pyar karta hai.
Beggar: nahi memsaab, use pyar karne ke baad hee
main bhikari ban gaya hoon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Khobsurt log hamesha ye kiun kehte hain k me abi busy hoon
socho
.
.
nai pata
.
Pher btaun ga me abi busy hun
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: Look a thief has entered our kitchen
and he is eating the cake I made.
Banta: Whom should I call now,
Police or Ambulance?
by Pak101.com (few years ago!)
Shakespeare Said:
-----------
Dont worry If there is a single Dollar in your Pocket
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Convert it to Pakistani currency then you can enjoy a Pepsi of Rs.65 A plate of pakora of Rs.20 Enjoy the Gold Leaf of Rs.4 and Tulsi of Rs.2
by lescol (few years ago!)