Sardar’s Theory
Sardar’s Theory
Moon Is More Important Than Sun Coz It Gives Light At Nite
When Lite Is Needed
But Sun Gives Light
During Daytime When Light Is Not Needed.
by Mohammad Ali (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
Peer:Bata agr koi Mannat
mangni ha to bta do.
Mureed:Plz mujhe phir se
unmarried wail zindagi day
dein.
Peer:Beta ‘Mannat’maango
‘Jannat’na maango..
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa Chemist Shop Par Gaya Aur Dukandar Se Bola
Santa: “Mujhe Apne 4 Saal Ke Bete Ke Liye Vitamins Chahiye?”
Dukandar: “Sir Konsa, Vitamin A, B Or C?”
Santa: “Abe Koi Sa Bhi De De, Usko Abhi ABC Nahi Aati“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Now, Johny, tell me frankly do you say
prayers before eating?
L-Johnny No sir, I don't have to, my mom is a
good cook.
by Pak101.com (few years ago!)
ABE KYA Bak Raha Hai ? ?
An unmarried man wrote his status on Facebook as:
.
"Wanted wife"
.
... .
2 gals liked it
And 140 men commented
"Meri leja":-D:-P
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya . 1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge! Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Mohammad Ali (few years ago!)
Netaji Ne Ek Bacche Ko Bhiksha Maangte Hue
Dekha, Netaji Unke Paas gaye Aur Samjhaya, Beta
Tumhe School Main Hona Chaiye Tum Yahan Kya Kar
rahe Ho.Baccha Bola School Gaya Tha Par Wahan 1
Rs Bhi Bheek nahi Mili.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 bachy ko Exam mai koi sawal nahi ata tha
Us ne har sawal key nechy
||||||||||||||||||||||
.
.
.
.
Es tarah ki lines bana kar nechey likh dia
.
Scratch Karky Answers Parh lain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife- Look A thief has entered our House & eating the Cake prepared by Me
Husband- Oh my God
Whom should i CALL?
POLICE or AMBULANCE
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ek chor ko ko police dh0ndh rahe thi
ch0r jaldi se jhulay me late geya,or feedar munh me daal lia..
P0lice kya kar rahe ho?
Chor,FEEDAL PEE LAHAA HUN UNTAAL
police,jaldi piy0o phr,PEEP PEEP Pe jaen ge
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar G Ko Invitatn Mila K:
Aap Ne Party Mein RED Tie Pehan Ke Aani Hai
Sardar G Party Mein Punhchey
To Dekha K Logon Ne Pent Shirt Bhi Pehni Hui Thi
by Mohammad Ali (few years ago!)