Pathan
PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga
PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1018 views
Similar Jokes
Aik pathan aurat bank check cash karany gai. clerk: yahan sign karo
aurat: kesay?
Clerk: jesay khat k akhir main likhti ho!
Aurat ny likha: " Twade kaky di maa"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ramu: Shaadi Ko Paribhashit Karo?
Bholu: Shaadi Kapdon Ko Muft Me Dhone Ka Ek Behad Kharchila Tarika Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Old Man School K Principal Se:
Zara Papu Ko Bula Dein
Principal:
Aap Kon?
... ......
Old Man:
Mai Uska Dada
Principal:
Wo Chutti Leker Ap K Janazay Mai Gaya Hai......
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: oye, tu to doctor ke paas jaane waala tha, kya hua?
Santa: yaar kal jaaonga, aaj thodi tabiyat kharab hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Apna Radio Theek Karwanay Shop Pe Gaya.
Dukandar: Radio To Theek Hai
Bas Mousam Kharab Honay Ki Waja Se Chal Nahi Raha.
Sardar: Theek Hai,
Te Mousam Nawa Pa Day.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bachhe Mun k sachhe..
Boy to his mom:”Mumma mai kaise paida hua.. ??
.
Mom:”Maine 1 bartan me mitti daal kar rakh di,
kuch din baad usme se tum mujhe mile..
.
Bache ne aisa hi kiya..
Ab kuch din baad usne jakar dekha to usme 1 mendak tha..
.
.
Bacha:”gusse se dil to karta hai ke Saale..
tujhe goli mar du, par kya karu ??
Aulad hai tu meri..:p :O
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Pathan ki khoob pitai hui.
Woh roza khushai me mufta torta hua
pakra gaya or us per bola.
?
?
?
?
?
G, woh, Main larke walo ki taraf se hon.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Aadmi road par khara ho kar hans bhi raha tha aur ro bhi raha tha,
paas se guzarne wale larke ne poocha:
Bhai sahib, kiya hua, aap kabhi hanste hain aur kabhi rotey hain.
Aadmi bola: Yaar hans es liye raha hun ke meri saas 7th floor se gir gaii, aur ro es liye raha hun ke wo meri naii BMW par giri hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Patni:Jb tum Desi pite ho,muje Paro kehte ho.
Beer pite ho to Darling.
Par aj Bhootni Q kah rahe ho?
...
Pati:Aj maine SPRITE piya h, Seedhi bat no bakwas.
by Pak101.com (few years ago!)