10th class ka student
10th class ka student : Mein fail hona chahta hu Dost : Kyun?
Student : Papa ne kaha hai ki 1st aaya, to science dilvaunga, 2nd aaya to arts, fair hua to shadi kara denge!
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1117 views
Similar Jokes
2014 me hone wale rewand ijtima ki dua me pehle se 10 guna ziyada awam k ane ki tawaqo
Q K
ab moulana tariq jamel k 7 veena Malik b hongi
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa-Aaj breakfast kya kiya?
banta -Sandwiches
Santa -Jhooth Muli ke parathe khaye h na?
Banta -How do u know?
santa-Lips Can Lie But Hips Don't Lie!
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi me Joota chhupai ke time dulhe ki 1sali boli-
Mein to 1100 Lungi
2nd sali- Mein to 2100 Lungi
piche se
Santa bola: 2310 Lelo Usme Bluetooth aur FM bhi he
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek bar Engineering K Sbhi Professors Ko ek Airplane Me Bithaya Gya.
Fir Announce Kiya Gya Ki
Ye Plane Apke Students Ne Bnaya Hai
Sab Professors Niche Utar Gye
Pr Principle Bethe Rhe.
Logo Ne Pucha – Apko Dar Nahi Lagta?
Principle-
“Muje Apne Studnts Par Pura Bharosa Hain.
Start Hi Nahi Hoga.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ka Dost Banta Usski Mithayi Ki Dukan Per Jata Hai, To Santa Ko Puchhta Hai.
Banta: “Teri Dukan Pe Mitthai Hai Tera Dil Mithayi Khane Ko Nahi Karta?”
Santa: “Karta Toh Buhut Hai Yaar, Par Papa Marenge Isliye Jo Jo Pasand Hoti Hai, Unhe Khali Chaat-Chaat Kar Wapas Rakh Deta Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bus me Ek young grl khari thi,
1 Bachche ne kaha Aap meri Jagah pe baith jayen,
Grl ne use thappar maar diya……
.
Bhalai ka tu zamana hi nahi hai aj kal. . .
..
..
.bacha rotay huay
Dobara apny abu ki goud me baith gya……
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan writing his Diary:
“My sister had a baby
this morning..
I have not heard
that
its
a boy
or
a girl..
So,
I dont know whether
I am
uncle
or aunty…”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Akhbaar wala ek haryanavi filmon ke hero ka interview leve tha. Uste poochan lagya,
"Jungle mein thaare aage sher aaje to tum ke karoge?"
Hero bolya,
"Arre manne ke karna se, pher to jo bhi karega woh to susra sher he karega!"
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Mohammad Ali (few years ago!)
Boy : You Look Exactly Like My Wife....
Girl : Ohhh... What's Your Wife's Name?
Boy : I'm Not Married Yet... ;-)
Moral : Learn New Methods To Propose.
by Pak101.com (few years ago!)