A MEMON MOVIE

A MEMON MOVIE
Hero: Hamja
Heroin: Julaika
Villain: Ghaffaria

Ghaffaria Julaika Ko Utha K Le Ja Raha Hay
Aur Wo Chilla Rahi Hai:
“Meekay Bachaai Hamjaa
Meekay Bachaai!”

Hamja:
Julaika! Aon Natho Achi Sakno..
Dukan Te Bo Rush Hai!:-D

by Pak101.com (few years ago!) / 1073 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

What is B.B.A?

Papa: Beti Inter k baad kya karogi?
Beti: B.B.A karongi.
Papa: What is B.B.A?
Beti: Boyfriend ki Bike pe Aish.

by Pak101.com (few years ago!)
Fees Maafi Ki Application

To

The Principal,
Delhi Public School,

Sir,

Baat Yeh Hui Ke Mere Dad Ne Mujhe Fees Ke Liye 2000 Rs Diye Thhe, 500 Rs Ki Dosto Ke Saath Film Dekhi, 500 Ki Drink Or Chicken Ho Gaya, 500 Ka Girlfriend Ka Recharge Karwana Pad Gaya, Fir Ussko 250 Ki Coffe Pilai.

Ab Bache 250, Uski Main English Wali Mam Pe Shart Haar Gaya.

Mein Samja Thha Ke Unka Sirf Maths Ke Sir Ke Saath Chakar Hai, Par Unka To Aapse Bhi Chakar Nikla.

Abb Aapke Pass Do Hi Raste Hai. Ya To Meri Fees Maaf Ya Aapka Pardafash.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne English Speaking me admission

Santa ne English Speaking me admission liya or us se Kaha gya k Koi acha Eng Sentence Bolo

Snta:Josh me Bola
I shall Never Die b4 My death...

by Pak101.com (few years ago!)
After the 2nd test match

After the 2nd test match, Michael
Clarke's mother called him and
said:

Beta, thoda Paani laa de... Tere
karan subah se hichki aa rahi
hain... Pura India yaad kar raha
hai mujhe'

by Pak101.com (few years ago!)
Mission Par Kaise Jaaoon

Bob: Boss, mission par kaise jaaoon, mujhe headek ho raha hai.

Ajeet: Abe head ek ho ya do, kaam to karna hi padegak.!

by Pak101.com (few years ago!)
Kya Dekh Rahe Ho?

Sardar Ek Baraf Ka Tukra Utha
Ker Usey Ghour Se Dekh Raha Tha...
Admi:- Kya Dekh Rahe Ho???
Sardar:- Dekh Raha Hoon Key
Yeh Leak Kahan Se Ker Raha Hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Golu: Doctor sahab

Golu: Doctor sahab, yeh dawai saarey shaher mein kahin bhi nhi mili.
.
Doctor: Arey, dawai to mai likhna hi bhool gaya,
yeh toh mera signature hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi 2 Pathan

Punjabi 2 Pathan:
Khan Sahib, Kya Jeans Mein Namaz Ho Jati Hy.?

Pathan:
Jis Ne Pehni Ho Uski To Ho Jati Hai,
Magar Jo Peeche Khara Ho Uski Nahi Hoti..;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Mubarak Ho Khan Sab

Nurse: Mubarak Ho Khan Sab
Aap K Ghar Larka Peda Hua Hai

Pathan : O Mera Khuda

Ye Kesa Technology Hai,
B.V Mera Hospital Main Hai
Or Bacha Ghar Peda Hua Hay

by Pak101.com (few years ago!)
Bhai Aapke Sare Msgs Mai

Bhai Aapke Sare Msgs Mai 1 Larki ko Bhejta Hon.

Or Aaj usne pocha k ye pyary pyary msg kn krta he tmhy.

Mene us ko apka nam btaya lekn usne bht zid ki k
Mujhe uska nmbr b do mene mjborn usko ap ka nmbr dia he.

Plz plz plz plz uske 7 koi btmizi na krna uska name he

.
.
.

Shabbo Jamadarni. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook