Boy is purposing

Boy- I Love you.
.
.
Girl- I’m engaged with
someone

and i have a boyfriend
& i also have 2 serious afairs.

.
.
Boy(after long thinking)

“DEKH LE KUCH ADJUST HO SAKE TOH”.

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!) / 905 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek kadvaa sach

Ek kadvaa sach :-)

Behan ki friend behan ho sakti hai,
Bhai ka friend Bhai ho sakta hai,
lekin wife ka friend wife nahi ban sakti

by Pak101.com (few years ago!)
Sindhi On His Death Time

Sindhi on his death time.

My wife, where r u ?
Wife:Yes, I’m here.

My sons daughters ru all here?
Yes, Papa.

Sindhi:To phir bahar wale kamre ka pankha Q chal raha hay ???

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 2 Sardar

Pathan 2 Sardar:
5 Janvaron K Naam Batao Jo Pani My Rehty Hen
Sardar: Fish
Pathan: Theek Hy Or Batao
Sardar: Fish Ki Ammi,Abu,Bhai Or Behn Pathan: Shabash…

by Pak101.com (few years ago!)
Jota chupai ki rasm k waqt

Jota chupai ki rasm k waqt dulhay ki 1 sali ne kaha: main 1100 lungi

2nd sali boli: main to 2100 lungi.

Peechay se 1 SARDAR bola 2310 lay lo, us main FM bhi hai

by Pak101.com (few years ago!)
3 baten

Agar Koi pyari si Larki Apko
“I LOVE U” Bole
To 3 Baten Ho Skti Hen
1.Uski Aankhen Khrab Hy
2.Ya uska diamag kharab ha
3.Ya Wo khud kharab hai.

by itrat batool (few years ago!)
ak pathan estri beach rha tha to us sy ksi

ak pathan estri beach rha tha to us sy ksi

sakhs ne pocha k istri kitne ki ha wo bola

1000 rupe ki us sakshs ne kha k 1500 le

lo to pathan ne kha nahi bahi ware nahe khata

by hearthackervsgirls (few years ago!)
I cheated

Gf – “I cheated.” Bf – “So what do u think I love u?I was also cheating u for past 2 yrs.”

Girl cried & said “I was talking about exams.”

Boy:oOops

by hearthackervsgirls (few years ago!)
MARRIAGE and retuarant

Getting married is just like going to a restaurant with your friends.
You order what you want but when you see what the other person has, you wish you had ordered that.

by Abdul Sami (few years ago!)
my wife is too good

Man : My wife is too good. She can talk on any subject for hours.

Friend : Ahh!!! my wife is better, she does not even need a subject to talk about!

by tanveer hussain (few years ago!)
Sardar ankhain band karky Ayena (mirror) ke samny khara hogia

Sardar ankhain band karky Ayena (mirror) ke samny khara hogia
.
Bewi ne pocha; Yai kia kar rahy ho?
.
Sardar: Daikh raha ke mai sotay howe kesa lagta hon

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook