Phatan or Gadha

Pathan or Gadhe me 3 Batien Common hain
1.Bachpan me Dono Khubsurat hote hn
2.Bachpan se hi Mehnati hote hn
3.Bare ho kr Dono Transport ka Kaam kerte hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 988 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Funny Public Server Messages for Boys

Jo Detey Hen Larkiyon ko TOHFAY

Wo Uthatey Hen Unki Shadi k SOFAY

Jo Jaty Hen Un k Pichey

WoH Aatey Hen Unki Doli k Nichey

Jo Kehtey Hen Unko JAANU

Woh ban jate hain unke bacho ke MAAMU

So.

“NO GIRL FRIEND=NO TENSION”

A public service msg for the young boys

by Pak101.com (few years ago!)
Train me laloo ne apna trunk

Train me laloo ne apna trunk upar samaan rakhne vali jagah par rakh diya. Neeche Mayavati baithi thi.

Mayawati: Lalooji, apna samman kahi or rakho, mere sirr pe gir jaega.

Funny Lalu: Koi baat nahi behanji, iss me tutne vali koi cheez nahi hai

by Pak101.com (few years ago!)
najoomi

Najoomi:
Tumhri life men 14 larkyan ayen gi
Boy”
Oh yess… What a life!”
Najoomi:
Ziyada khush mat ho.
1 Biwi or 13 betyan hongi;)

by Zia Rasool (few years ago!)
3 peoples

Once there were 3 people in an airplane, one took a bite out of
an apple. She thought it was too sweet so she threw it out of
the plane. The second person took a bite out of a lemon and she
thought it was too sour so, she threw it out of the plane. Then
the last person took a bite out of a grenade and he thought it
was too crunchy so, he threw it out of the plane. Then they
landed and decided to go for a walk. They first passed a little
girl who was crying and they asked, "little girl, little girl,
why are you crying?" and the little girl said, "an apple came
down and killed my new kitty". Next they passed a little boy
who
was also crying. And they again asked, "little boy, little boy,
why are you crying?" and the little boy said, "a lemon came
down
and killed my new puppy." Then they passed a blonde sitting on
the side walk laughing her butt off. They asked, "why are you
laughing so hard?" and the blonde said, "I farted and the
building behind me blew up!!"

by Kamran (few years ago!)
Facebook Ka Junoon

Facebook Ka Junoon… Patni Ki Maut Par Bholu
Pappu Se Milne Gaya: Bholu: Bhai Bahut Galat Hua,
Muje Afsos Hai….
Pappu: Yeh Rona Dhona Chod….Jaldi Se Laptop Le
Aa… Bholu: Par Kyun ?? PappU: Yaar Facebook Pe
Relaionship Status Update Karna Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
*. .Teacher bache se: tumhre p


*. .Teacher bache se: tumhre pas 12 choclate hain tumne
3 hina ko dedi

6 Maham ko dedi

or 3 Fiza ko

To ab tumhre pas kya he?

Bacha: 3 zbrdst bachiyan. .*

by Hader Maher (few years ago!)
Nepali ko chrag mila

Nepali ko chirag mila.
Jin nikla bola: 3 wish mango!
Np:
1.Ek Bara bangla
2.Ush men khoob daulatmnd aadmi
3.Ushka Chokidar humko bana do.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Khudkushi

'Pagal Khanay Ka Incharge:

Aap Theak Hain, Is Liye Aapko RELEASE Kya Ja Raha Hai.

Magar Afsos K Kal Jis Pagal Ko Aapne Swimming Pool Mai Doobnay Se Bachaya Tha,
Aaj Usne Phanda Daal Kar Khud-Kushi Karli.


Pagal: Us Ne Khudkushi Nahi Ki Hai.


Woh To Maine Usay Taang Diya Tha Sukhanay K Liye.'

by Asim Raza (few years ago!)
Professor ne 1 Larkay k liye 1

Professor ne 1 Larkay k liye 1 taraf cake or 1 taraf Larki rakhi.

Larka foran cake ki taraf Lapka.

Doosri bar cake badal K Roti rakhi to Larka Roti ko Lapka.

Yoon bar bar food item Badalnay per Larka her bar Khaney ki taraf Bhaga.

Professor: Bus Sabit hua K Bhook hi sab se Barri Taqat hai.

Last row se aik Student Bola:

Sir g! Ek Bar Larki Bhi Badal k Dekh Lein. Ye iski Behan he...

by Pak101.com (few years ago!)
Adopting a child

Chaudhary to his adopted son:

Son what is the height of laziness?



Son: what more than adopting a child


by Abdul Hannan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook