Pathan B Point Maar Sakte Hein
Pathan Hotel Me Rost Khanay K Baad Haddi Chba Rha Tha..
Paas Mei Beitha “Punjabi” Daal Kha Rha Tha..Usne Pathan Se Tanziya Andaz Mein Pucha:
Khan ! Tumharey Area Me “Kuttay” Kya Khatay Hain?
Pathan: Daal
Moral:Pathan B Point Maar Sakte Hein
by Pak101.com (few years ago!) / 980 views
Similar Jokes
Pathan 100 Ke Note Pe Likha
No Dial Kar Raha Tha
2nd Pathan: Ye Tum Kya Kar Rahe Ho
1st Pathan :
Mai Dekh Raha Tha Ke
Quaid-E-Azam To Foat Ho Gae
To Unka Mobile Kis Ke Pass Hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher: bachon batao ki dhud ko khrab hone se bachane ke liye kya karna chahiye?
Sonu: Ji use pee lena chahiye
`
by Pak101.com (few years ago!)
Husband says; "When I'm gone you'll never find
another man like me".
Wife replied; "What makes you think I'd want
another man like you!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: tumhare baap ka kia naam ha??
Pathan: Google Khan
Teacher: ye kia naam hoa bhla!!
Pathan: ham jahan marzi hon wo mujhe dhond leta ha....
by Pak101.com (few years ago!)
Admi Doctor Se: Lambi Umar Ka Koi Tarika Batao?
Doctor Shadi Kar Lo.
Admi: Kia Is Se Umar Lambi Ho Jayegi ?
Doctor: Nahi ! Ye ShoQ Khatam Ho Jayega ::-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
In Zardarion say dosti achhi nahi Faraz,
Tu Sadar-e-Pakistan hay kuchh to khayal kar !
by Abdul Sami (few years ago!)
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep - not screaming, like the passengers in his car.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband to Wife : Mein shaadi se pehle 20 auraton ke saath so chuka hoon.
Wife : Mujhe pata tha ki jab kundli mili hai to aadatein bhi zarur milti hogi!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ky duno kaan jal gaye thay
Doctor: Sardar Ji Apky kaan kaise jal gaye?
Sardar: O jee, mai kapray Estri ka raha tha, ke ki Call agayi, mai jaldi mai Phone ki Jagah Estri Kaan ko laga li
Doctor: Dosra kaan kaisy jal gia?
Sardar: Phir Ambulance ko bhi call karni thi na!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dost: Itne udas kyun ho?
Man: Wife se jhagra hoa tha usne kaha ke wo mujh se 30 din bat nahi kare gi
Dost:Tumhe to khush hona chahiye
Man:Aaj akhri din hai.
by Pak101.com (few years ago!)