2009 ki kuch dardnaak STORIES
2009 ki kuch dardnaak STORIES
1 pyasa kawa ur rha tha, achank neche ose pani or
kuch kankr nzr aye, jese hi wo pani me kankr dalne
k lye neche utra khudkush damakha me mara gya
1 kutte ne qasai ki dukan se gosht churaya,wo pani
me apna aks dekh hi raha tha k na maloom afraad
ne firing kr k halak kr dia
kachwa or khargosh ne race shuru ki, khrgosh k
sotay hi kachwy ne uska Mobile chura lia
Alladin ne chiragh ragra to jin gun point pe us se
sb kuch le gya…
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 888 views
Similar Jokes
A Teacher lecturing on population:
In India after every 10 seconds, a women gives birth to a kid.
Lalu stands up: We must find & stop her.
* * *
Lalu in a family planning seminar appeals Bihari people: "Don't give birth to more than 2 children in a year."
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aalo
lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaya:-(
Inspector bhi sardar tha bola:-
to behan kuch or paka lo:-
by Pak101.com (few years ago!)
Admi namaz par raha tha or dosra us ky bare me kisi ko bta raha k ye bara namazi or neak banda hai.
Admi namaz tor kar bola:mene haj bi kia hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Boy-Whats is d Differance between Personal &
Secret?
Girl-Dear,
U r My Lover.. Thats Personal
&
Ur Friend Is Also My Lover..
Thats Secret
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Once Laloo was coming out of airport.
As there was huge rush the security guard told Laloo “WAIT SIR“…
For which Laloo replied “65Kgs” and moved on…
by Pak101.com (few years ago!)
1 truck ko dusre truck se rassi bandh kar le ja raha tha
SARDAR hass has ke pagal ho gaya aur bola SAALA 1 rassi le jane ke liye do do truck
by Pak101.com (few years ago!)
Kehte hain ki ISHQ main neend ur jaati hai
Koi humse bhi ishq kare
Khambhaqat neend bahut aati hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 ldki prfum lga k bus pe chadi. Ldke ne coment pas kiya.
Aajkl phinel ka use kuch zyada h hota hai.
Ldki boli fir bhi cockroch picha nhi chorte
by Mazhar Khan (few years ago!)
College ki girls ne strike ki.BOys ne bhi unka sath diya.
Girls ne zor se kaha “hamari mange”.Boys ne piche se kaha “SINDUR se bharo”.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctar Pagal Se
Tum Pagal Kaisy Huway
Pagal:
Main Ne 1 Bewa Se Shaadi Ki
Uski Jawan Beti Se Mere Baap Ne Shaadi Kar Li
Youn Meri Wo Beti Meri Maa Ban Gae
Un K Ghar Beti Hui To Wo Meri Behn Hoi
Magr Main Uski Naani Ka Shohar Tha Is Liye Wo Meri Nawasi B Hui
Isi Tarha Mera Beta Apni Daadi Ka Bhai Ban Gaya
by Pak101.com (few years ago!)