Radio Pakistan
Pathan:tum ne mujhe dhoka dia hy
Dukandar:Nhe sir,mai ne apko
orignal radio dia hy
Pathan:radio pr
MADE in JAPAN lika hy “ON” karo to
khta hy Ye radio pakstan hy.
by Åkásh khãñ (few years ago!) / 988 views
Similar Jokes
Pathan: yar mere pas paise nhi hy mjhe kpre lena hen kya krun?
Dost: To bank se loan le lo
Pathan: Loan to le lun magar hmko sirf cotton pehanne ki adat hai...
by Abdul Hannan (few years ago!)
manager ne aanewale se poocha, "kya tumhe pata nahin ki aagya ke bina andar aana mana hai."
aane wala, "janab, main aagya lene ke liye hi andar aaya hoon."
by Pak101.com (few years ago!)
Bv 1 bakri k sath ghar aaagai
husband:is bhaisnce ko q ghar lai ho?
Bv:ye bakri hai.
Husband :me ne bakri ko kaha hai
by Sabir shah (few years ago!)
Boys Girls se Zyda Naik hoty hain Kuyn k
Jab b koi B0y kesi Girl ko dakhta hai to bolta hai
Sadky Jawan, kurbban Jawan, MashaAllah, SubhanAllah,
Aur Girl Boy ko dakh kar kahti hai
Dekho kaisy ghor raha hai
Kamina, Zaleel, Be-Sharam, Be-Haya
Tu Sabit howa boys Girls se Zyda Naik hoty hain
by Pak101.com (few years ago!)
AChi bachi...2011
FATHER:beti aj tm ne phone per sirf 1 ghanta bat ki, tum ne t kabhi 4 ghantay se kam bat nai ki...??
BETI:"papa ap bhi na
ye wrong number tha..."
by Hina Ali (few years ago!)
A woman announces to her friend that she is getting married for the fourth time.
"How wonderful! But I hope you don't mind me asking what happened to your first husband?"
"He ate poisonous mushrooms and died."
"Oh, how tragic! What about your second husband?"
"He ate poisonous mushrooms too and died."
"Oh, how terrible! I'm almost afraid to ask you about your third husband."
"He died of a broken neck."
"A broken neck?"
"He wouldn't eat the mushrooms."
by Pak101.com (few years ago!)
Best Break Up Ever: A Pathan Threw 6 Cricket Balls At His GirlFriend.
Girl Friend: What Was That For? Pathan: Its OVER!:-D
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A sardar prays daily for 2 hours,
"He Vahe Guru meri lottery lagade."
After 11 years Vahe Guru angrily appeared & said,"Khoti de puttar 1 vari ticket to le le"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Admi:Yar ye AAHO kon Log bolty h
Sardr:Bhai ye Jo PeNdu unParh jahil Gawar LoO hoty h wo Bolty H
Admi:Acha Aap Parhy Likhy HeN
Srdar:AaHo
by Mazhar Khan (few years ago!)
Lady Doctor Pathan se :
Tum roz clinic k bahar kharay ho ker aurton ko q
ghoortay ho?
Pathan :
Aap hi ny bahar likha hua hai k,
"Aurton ko dekhnay ka time 9 say 11 tak...":-p
by @irha@ (few years ago!)