SomeOne.. MiSSES U.. NeeDS U..
SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
... THE ZOO ..
by lescol (few years ago!) / 1144 views
Similar Jokes
Santa: Yaar ab tu mujhe SMS kyu nhi krta?
Banta: Petrol mehnga ho gya hy.
Santa: Petrol & SMS?
Banta: Easy load karvane k lye ghar se 10 km
Dur bike pr jana prta hy.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar- Shirt ke liye kapda dikhaiyeSalesman-plain me dikhau?Sardar- nahi, Helicopter me dikha haramkhor..Bandar ki aulad..Sardar dekha ni ki mazak shuru;)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar going with his sister..
Some shouts Oye mashoka le ker kahan nikle
Sardar gets furious & slap him & says. Oye. mashoka hogi tero. Meri to behan hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dosri GF (Second Girl Friend Time)
Ali ne apni girl friend ko date par bulaya,
Wo late aai,
Girl: Kiya mai late ho gai?
Ali: Falak pe chaand sitaaron ko nend aa rahi hai
Dosri ka time ho gaya, tu ab aa rahi hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi
nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai.
Sardar= 1 biwi aur 3 bacche.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Breaking Newz
Tariq Road aur Saddar per 1 car dekhi gayi hai
jis me mein dhamaka khaiz
.
.
.
.
Bachiyan hain.
HAnso mat
.
.
DHONDO.
.!!
Kamino
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Tumhari Car Ka Tyre Kaise Puncture Huwa?
Banta: Ik Daaru Ki Bottle Iske Neeche Aagayi Thi.
Santa:Tumhain Bottle Nazar Nahi Aayi?
Banta: Bottle Us Bande Ki
Jaib Mein Thi Jo Meri Car Ke Neeche Aaya Tha… ;->
by Mohammad Ali (few years ago!)
An Elephant Meets An Ant.
Elephant:
Tumhari Umer Kitni Hai?
Ant:
25 Saal.
Elephant:
25 Saal Aur Itni Choti?
Ant:
I Use LUX.
Meri Beauty Se Meri Age Ka Patta He Nahin Chalta.
Ant:
Your Age?
Elephant:
5 Saal.
Ant:
5 Saal Aur Itney Baray?
Elephant:
NIDO Jo Peeta Hon :-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Unke gum me, Unke gam me hum ro
ro ke tub bhar diye,
Bewafa aaye, aur nahake chal diye...!!!
by khalid hussain (few years ago!)
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->
by Mohammad Ali (few years ago!)