Brand New Ford IKON
Man: I Got A Brand New Ford IKON 4 My Wife!
Santa: Wow! Dats Unbelievable Exchange Offer!
by Pak101.com (few years ago!) / 1053 views
Similar Jokes
Wife:Why are you back home so early?
Husband: At office
boss told me "Go to Hell..."
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar on phone “Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now”.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking…
by tanveer hussain (few years ago!)
One day Ravana went to a disco.
aur wahan jaakar woh behosh ho gaya.
kyun???????? ????????? ??
kyun???????? ??????
bcoz it was written on the gate that entry fee Rs.1500 per head
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki ka Baap: Tum meri beti ko kab se pyar karte ho?
Ladka: 3 mahine se.
Baap: Me kaise yakin karu?
Ladkha: 6mahine rukiye yakin ho jayega!
by Pak101.com (few years ago!)
Duniya k 2 intehai mushkil kam.
1) Apna idea kisi aur k zehen me fit krna.
2) Kisi aur ka paisa apni jaib me muntkil krna.
Jo pehlay me kamyab hota hai, usay Teacher kehtay hen. Jo doosray mai kamyab hota hai, usay Buisness man kehtay hen. Aur jo dono me kamyab ho usay. BIWI kehtay hen...
by haleema sadia (few years ago!)
Teacher: Larki or Larkay me kia faraq ha?
Chintu: Larki 1 saal me 1 he bachay ki Maa bn skti ha jb k Larka 1 saal me 365 bachon ka Baap bn skta hy.
by Pak101.com (few years ago!)
Paagal 1: main Taj Mahal ko kareedh loonga
Paagal 2: main use abhi bhech nahi rahaa hoo
by Pak101.com (few years ago!)
Arz kia Hai!
Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.
wah wah!
Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.
Khud hi Hans Kar kaho gy,
MADE IN CHINA
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sher sherni ko kiss krne lga Sherni ne rok dia or idhr udhr dekhne lagi
Sher: kya hua?
Shreni -Dekh rhi hu aas pas Discovery wale to nhi hai!
by Pak101.com (few years ago!)
stupid Dhiir pit gaya punjabi bolne k chakker main..
Papita wali se papite kharidne k liye bola.
ooi.. ik pappy-ta-dede..
by Tanveer Hussain (few years ago!)