Santa ne pressure cooker kharida
Santa ne pressure cooker kharida;
dusre din wapis kiya;
S'keeper- Q wapis kiya ?
Santa- ghar me jawan betiyan he or ye sala sitiya bajata hai .
by Pak101.com (few years ago!) / 1022 views
Similar Jokes
Wife-agar main kho gayi to tum kya karoge?
Husband-main TV aur newspaper
main ad dunga ki jaha kahin bhi ho..... KHUSH Raho.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: There is a frog, Ship is sinking, potatoes cost Rs 3/kg .
Then, what is my age?
STUDENT:32 yrs.
Teacher: How do you know?
STUDENT: Well, my sister is 16 yrs old and she is half mad.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Khushiyan Kiya Hoti Hen?Jokes Ek
sahab dosray sahab se: Bhai ye
khushiyan kiya hoti hen? Dosray
sahab: Pata nahi bhai, meri to kum
umar me hi shadi ho gaii thi
by Åkásh khãñ (few years ago!)
Girl boy se bolti h tum kitne bhai bahen ho
Boy- hum 7 bhai bahen h
Girl - Q baap ko or kuchh kaam nahi tha kya
Boy ladki se bolta h tum kitne bhai bahen
Girl - hum 2 bhai bahen h
Boy - Q baap me dum nahi tha kya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ajeet: Raabert, in kutton ke saamne yeh Computer laga do aur debugger starrt kar do.
Raabert: Lekin kyoon, baas?
Ajeet: Saale Checkpoint mein atak jayenge.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to Angrez:
Yara ham ne aik aesa cheez ejad kia ha jis ki waja se dewar ki dosri tarf dekh sakte hain.
Angrez heran ho kar,
Khan sab wo kon se cheez hai.
Pathan: sorakh
by Abdul Hannan (few years ago!)
SANTA Ki Beti "LAADO"
Bachhpan Se Japan Mei Thi, Wo Plane se India Aai Pr raaste Se Return Ho Gyi
Q ki Board Lga Tha
'Na Aana Is Desh Meri Laado"
by Pak101.com (few years ago!)
Do pagal aik train mein safar kar rahay the pehlay pagal nay doosray pagal say poocha.
Pehla pagal: kia aap lahor jayeingay
Doosra pagal nahi mein Lahore jaonga.
Pehla pagal acha mein samjha aap Lahore jayein gay.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
An Beggar Found Rs. 100/-
.
.
.
He went to a 5 star hotel for Dinner
.
.
.
Bill Rs. 6000/-
He was unable to pay..
Manager handed him to police
.
.
He Gave Rs. 100/- to Policeman & Became free.
.
.
Its called FINANCIAL MANAGEMENT Without MBA.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sabzi farosh kay han bachah paida hua. Parosi waghira dekhnay kay liye aaye huye the.
Aik khatoon nay pucha: bhayi saheb bacha kaisa hai?
Sabzi farosh nay kaha: bilkul taza hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)