5 mark lekar bhi tum has
Teacher: 5 mark lekar bhi tum has kyu rahe ho?
Student: main yeh soch raha hoo ke woh 5 marks kaise mila :
by Pak101.com (few years ago!) / 941 views
Similar Jokes
Sardar : Aba G !!
Mein Apni BV Nu Sms Kita K Raati Awaaga……
Men Kaaar Gayaaa Te O Kisy Hor Naal Suti Di C ….
Hun Men Onu Talaq Deni We….
Aba G : Chal Chadd Puttar , Kee Pata Onu SMS Naaaa Milyaa Howe
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl to teacher: Sir, class de sare munde meinu bhua bhua kehnde ne.
Teacher: Kon kon ehnu bhua kehnda hai, hath kada karu.
Sante to bina sab ne hath kada kar lita.
Teacher: Sante, tu ehnu bhua nahi kehda?
Santa: Sir, mein te ehna sab da FUFFARH han.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhagwan pe gussa kab aata hai?
Jab koi ladki shaadi se pehle pregnant ho jaye, aur
uski maa kahe
Hey bhagwan ye tune kya kiya !!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pagal Har Wqt Kehta ta
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga….
Ghulail Bnaon Ga Chiriya Maro Ga…..
1 Din usko Paglon K Dr. K Pas Le Gy Uska Elaj Kia
Dr: Ab Kya karo Gy….?
Pagal: Shadi karon ga Nokri Dhondon ga.
Ghar Basaon ga.
Doctor: Very nyc Phir kya karo Gy…?
Pagal: Bachon ko achy School Bhejon ga.
Unki Brthday karon ga Nekar or shirt gift ayen gi
DR: Good Good Phir….?
Pagal: Un ki nekar se lactic Nikalon ga..
.
Phir
.
Ghulail Bnaon ga or chiriya Maron Ga.
Dr: Lakh Di Lanat Hy Tery Te.. :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa asks: Who r u?
Wife: How dare u forget ur wife?
Santa: Nasha har gam ko bhula deta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA: maine apni beti ka shaadi sirf 1500rs mein kiya.
BANTA: woh kaise?
SANTA: maine use 1500 ka ek mobile dilaaya. usne love marriage kar liya.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Accha baccho batao ek haath mein kitni ungliyan hoti hai…..
Student: Teacher 6 ungliyan hoti hai…..
Teacher: Haramkhor chaddi se hath bhi bahar nikal liya kar kabhi……
by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi aur mobile
Shaadi aur mobile me kya similarity hai?
Sirf dimag me ek hi sooch aati hai ki,
Thode din aur ruk jata to naya model mil jata.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Aye Khuda tu mujhe Rs.100 dega to hum tumhari raah main Rs.50 dega.
Rastay main usay Rs.50 mila to Pathan bola: Ya Khudaya itna bhi bhrosa nahi kya pehle he kaat liya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: My Father Dug The Suez Canal
Banta: That’s Nothing
Have You Heard Of Dead Sea?
Santa: Yes, I Have
Banta: My Dad Killed It
by Pak101.com (few years ago!)