Bade Zalim hain teri Gali k bache.
Boy: Bade Zalim hain teri Gali k bache.
Girl: kya hua..
Boy: Kutte piche laga k kehte hain,
PYAR KIYA TO DARNA KYA.
by Pak101.com (few years ago!) / 1083 views
Similar Jokes
Santa:Judg saab,mujhe TALAAQ chahiye,meri biwi ne 1saal se mujhse baat nahi ki
Judge:1bar phir sochle beta,aisi biwi nasib walon ko milti hE
by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathan JANAZE Ko Tezi Se Lekr Qabron K Oper Se Guzar Rhe Thy
ADMI:Oe Sharam Kro! Neche MURDY Hain.
PATHAN:To Uper Konsa Hm Ne WORLD CUP Uthya Hua Hy.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pathan Rozana Cycle pe Rait ki Bori rakh k Border se guzrta tha,
Police uski Checking krti to Bori me se Rait k siwa kuch na nikalta,
Ek Din Police wale ne Pathan se pucha k tum Smuggling kis Cheez ki krte ho!
Pathan bola: CYCLE ki , O teri khair, Ena Inteligent Pathan
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur last me likh dena, paas karke dikha.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Hospital Me Ek Nurse Se Kehta He: Tumne Mera Dil Chura Liya
Nurse(Sharmakar):
Chal Jhute Hamne To Teri KIDNEY Churayi He
by Pak101.com (few years ago!)
A-0-A.
1 gd news he!!!!
is mahiny ki 29 ko mri mehdi he,,
or 30 ko shadi he,
or 31 ko valima he!!
u r invited!!!
plz zrur ana!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathaan fish le k aya
1 Pathaan fish le k aya. Bili use kha gai. Us ko gusa aya, us ne doodh wala patila utha kr us k agay rakh diya or bola
“Isko bhee p ja. tum ko phulberi niklay”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher to class: “Behind every successful man there is a woman.”
What do we learn from it?
1 Student: ” We should stop wasting time in studies and find that woman.;
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki bike Gum hogai
Woh khushi Me nachne Laga
1 Aadmi Ne poocha isme
khushi ki kya bat hy
Pathan: yara agar hum bike pe
betha Hota To Ham B Gum ho jata.
by Abdul Basit (few years ago!)
1 Admi Ki BV Marr Gai.
Dost Usko Chup Karany K Baad:
"Tuje Kuch Chahiye"?
Admi:
Laptop La De
Dost:
Kiu Khair Hai?
Admi:
Facebook Py Status to "Single" kr dun
by Pak101.com (few years ago!)