Santa walks into a library & says,

Santa walks into a library & says, “Can I have a burger and coke?” Librarian, “I’m sorry, this is a library.” Santa whispers, “Can I have a burger & fries?”

by Pak101.com (few years ago!) / 870 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

flirt

Girl: I love u.
Boy: Me too.
Girl: Kitna karte ho.
Boy: Jitna tum mujhe karti ho.
Girl: Kamine, main sochti thi ki tum sachha pyaar karte ho..

by haleema sadia (few years ago!)
Pathan

son:"dady what is difference between confidence & secret"?
dad:" u r my son that is confidence .
ur friend is also is my son that is secret

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
CIRCUIT : Bhai, Bapu ne bola tha

CIRCUIT : Bhai, Bapu ne bola tha ke kabhi jhoot nehin bolna mangta hai. Apun aaj se kabhi jhoot nehin bolega Bhai.
MUNNA BHAI : Aye Circuit, woh Sabrina ka baap aya hai tere ko dund rehla hai.

CIRCUIT : Bhai usko bolo apun gaoon gayea hai, kheti karne ko.
MUNNA BHAI : Par Circuit, abhi to tu bola kabhi jhoot nehin bolega.
CIRCUIT :Bhai, apun jhoot nehin bolega, par tum to bol sakta hai na.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Sehat buhat khrab hai

Doctor: tumhari sehat bohat kharab hai,
cigrrete-noshi chor do.
.
.
.
Pathan: ye nahi ho sakta kyon k cigarrete to chor
donga.
Magar noshi meri biwi hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Maine darwaza khola to

Maine darwaza khola to
uski ankho me ansu, chehre par hansi thi,
Saso me aahein, dil me bebasi thi,
Pagli ne pehle nahi bataya ki
.
.
.
.
.
.
.
.
Darwaze me uski ungli fasi thi

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 rat mujhsy star ne kaha

1 rat mujhsy star ne kaha

Tum Q us ko sms krty ho?

Jo tmhen mis nhi krty?

Me ny star se kaha

Beta apna kam kr

Star ban,

Star Plus ki saas na bun

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ladka kaisa he

Girl- Ladka kaisa he..?
Brother-Ladka achha he,Engineering kiya he,
Dikhne me FILM ka HERO Lagta he..!

Girl : kaun si FILM ka HERO ?

by Pak101.com (few years ago!)
Santa- Insaan Ko Zindagi Mein Koi

Santa- Insaan Ko Zindagi Mein Koi Bhi Problem Hoto Kiske Pas Jana Chahiye...?

Banta- Farmer...!
Santa- kyu..?
Banta - Uske Paas "HAL" Hota Hai...

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 2 shopkeeper

Pathan 2 shopkeeper: Bhai sahb 1 rupia ka Easy Load kardo
.
Shopkeeper: 1 rupey ke load se kesi ko call karni hai ya msg?
.
Pathan: Karna tu kuch bhi nahi,
Bus aisy hi paisy urany ki adat hai

by Mazhar Khan (few years ago!)
Kiya Waqt Aa Gaya Hay Insaan Pay Source

Aik kutta doosray se:

Oye aaj kal jahan rush ho wahan se nikal jaya kr.

Doosra: Kyon?

Pehla: Salay, agr dhamaka hogya tu insanon ki moat maray ga.

by Sohaib Tariq (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook