Wife to Santa
Wife to Santa : “You don’t love me at all”
Santa points towards their five children and says
“Do you think I donwloaded them from google”
by Pak101.com (few years ago!) / 988 views
Similar Jokes
musharaf ki car k neechay 1 puppy a k mar gia,he told driver 2 find owner 2 give compensation.driver went and when came back he had a lot of rose around his neck..driver replied "sir mainay ye kaha mian president musharaf ka driver hoon,kuttay ka bacha mar gia hai? ahahahahahah
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Choha Sharab k Glass me doob gya.
Wahan se billi guzar rhi thi.
Choha bola:-Mhje nikal do plz bhaly tm baad mein
mujy kha lena’
Bili ne glass gira dia.
Choha baag gaya.
Bili:Dhoka dia,Jhot bola,
Apny wady sy mukar gay tm’
Chohay ne muskurate hue kaha :-
Jan us waqt me nshy me tha..
by haleema sadia (few years ago!)
Teacher:
2 Aisi Cheezo K Naam Batao Jinhe Nashte Me Nhi Kha Sakte
Sardarji: Sir! Lunch Or Dinner.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife : I will die
Husband : I will also die
Wife : why do You want to die
Husband : because main itni khushi bardasht nahi kar sakta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Life Style
Agar koi tumhian paththar mary.
To tum par farz hai k
Tum us par phool phenko,
Lekin Gamlay Sameet.
by Pak101.com (few years ago!)
Dr: Which soap do u use?
Sardar: Bajrang da soap
DR: paste ?
SARDAR: Bajrang da paste,
DR: shampooo?
SARDAR: Bajrang da shampoo
Dr: Is Bajrang an international company?
Sardar:No.. Bajrang is my room mate
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: Shadi ke pehle to tum mujhe rof gift diya karte they,
ab kyun nahi dete?
Husband: Machhali pakdne ke baad bhi kya koi chara dalta hai!
by Pak101.com (few years ago!)
1st Pathan: Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye Tu Kya Kiya Jaye ?
2nd Pathan: O Yara Neend Ka Intezar Karnay Se Tu Behtar
Hai Aadmi So Jaye..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Zindagi mein bahut si aisi choti choti
cheezein hain jo bahut bada dard de jati hain
Banta: Wo kaise?
Santa: agar yakin na ho to alpin per baith kar
dekh.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BOSS-itne kam kapde pehan K Q Aai Ho?
Aadha Jism Dikh Raha Hai
Girl-Itni Salary Me Yahi Aata He
BOSS -Manager, Ishko 3 Month Tak Salary Mat Dena..
by Pak101.com (few years ago!)