A friend asks sardar how was your exam?

A friend asks sardar how was your exam?

Sardar: It was okey but i couldn’t answer past tense of THINK.
I thought, thought & finally i wrote ‘THUNK’.

by Pak101.com (few years ago!) / 869 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar Jaldi se 1 Glass Juice Do

Sardar Jaldi se 1 Glass Juice Do Larai Hone Wali hai
Peny Ke Bad 1 Glass aur do Larai Hone Wali Hai
Juice Wala Larai Kb Hogi?
Srdar:Jab To Paise Mange ga

by hearthackervsgirls (few years ago!)
"I just don't care"

The ninety-year-old man was in for his checkup when the nurse practitioner learned he was about to marry an eighteen year old girl.

“Now, Mr. Jenkins,” the nurse practitioner warned,

“you should know that when a man your age marries an eighteen-year-old girl, somebody could get hurt.”

The old man shrugged, “If she dies, she dies.”

by Pak101.com (few years ago!)
4 Motor k 2 Cycle k!G.M.

Teacher:-MotorCycle k Kitne Tyers Hote hai?
Smart Santa:- 6 Tyre

Teacher(Gusse se): How?
Santa:- 4 Motor k 2 Cycle k!G.M.

by Pak101.com (few years ago!)
GOLU Ne Cooking Contest Me Part Liya Kh

GOLU Ne Cooking Contest Me Part Liya Khaali Bartan Me Spoon Firaane Laga..

Judge Ne Us Se Pucha-
Kya Bana Rahe Ho?

GOLU Bola- ULLU -SOHAIL

by Pak101.com (few years ago!)
2 Ghadhe

2 Ghadhe{Donky} Apas Main Bateen Kar Rahe Thay.1st Yar Mera Malik Bohat Zalim Hay.Bohat Marta Hay Kaam B Zyada Leta Hay.2nd to Tum Bhag Jao Na Is Ko Chood Ke.1st Yar Bhag To Jaon Per Ik Waja Se Ruka Hoon. Mera Malik Jab B Apni BETI Se Ladayi Karta Hay Na. To Us Ko Ye Kehta Hy Ke Beti Tum Sudher Jao Warna Main Ney Teri
Shadi GADHE Se Kar Deni Hay..

by Pak101.com (few years ago!)
Tum yeh eent liye kion phir rahe ho?

Aik pathan dosre se
Tum yeh eent liye kion phir rahe ho?

Dosra pathan
Main apna ghar bechna chahta hoonYeh oss ka namona hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardarji Maths Ke Teacher

Sardarji Khali Katory Me
Roti Laga Kr Kha Rhy Thy

Waiter Ne Dkha To Pucha:
Aap Ye Kia Kr Rhy Hen?

Sardarji:
Me Maths Ka Teacher Ho
Me Ne Daal Supose Ki Hui Hay..

by Pak101.com (few years ago!)
Aur soniyo ki haal hai??

Santa(ladki ko chedte hue)-
Aur soniyo ki haal hai??

Ladki (gusse me)- jo haal teri behan ka hai....
.
.
.
.
.
.
Santa- accha toh tu bhi pregnant hai....

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: mere frnd ne chupke se mere mbl se

Santa: mere frnd ne chupke se mere mbl se meri GF ka number le liya….

Banta: fir kya huya???

Santa: bewakoof kal se aapni he behen ko romantic MSG vej raha hai………!!!!;-):-P:-D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek kanjus k ghar mehman aaye hue the

Ek kanjus k ghar mehman aaye hue the.
.
.
Kanjus: Thanda piyo ge ya
garam?.

Mehman: Thanda.
Kanjus: Rooh Afza ya Pepsi?.

Mehmaan: Pepsi
Kanjus: Bottle mein piyo ge ya glass me?.

Mehmaan: Glass me..
Kanjus: simple glass me ya design wala?.

Mehmaan: Design wala.
Kanjus: Lines wala ya flowers wala.?

Mehman: Flowers wala.
Kanjus: Gulaab wala ya chameli wala.?

Mehman: Chameli wala.
Kanjus: Sorry Yaar hamare ghar me Aisa glass nahi hai...

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook