Ek admi Dr. Se: Aap Parchi Me
Ek admi Dr. Se: Aap Parchi Me Aisa Kya Likhte Ho
jo Sirf Medical Store Wale Ko Hi Samajh Me aata hai
.
.
.
... .
.
.
Dr.: main likhta hu….Main ne Loot Liya Hai Tu Bhi Loot Le..
by Pak101.com (few years ago!) / 858 views
Similar Jokes
Ek Sardar apne Marriage Certificate ko ek ghante se dekh raha tha
.Biwi boli:tussi inni der se ki dekh rahe ho?
Sardar:Expiry Date dekh raha hu. ….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A conductor Kicked a Lady out of bus Police took him to jail and gave him an Electric Shock it had no effect on him
Why??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because he was a BAD CONDUCTOR
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar darakht pe ulta latka howa tha
.
Friend: Tu darakht pe kion latka hai?
.
Sardar: Sar dard ki goli khayi hai kahen pait mai na chali jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Rizwan: Doctor say help me, mein jab baat karta huun to muje sirf awaaz sunai deti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Rizwan: Phone karte waqt
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: raju, tum kis liye college aate ho?
Student: vidya ke khaatir
Teacher: toh ab so kyu rahe ho?
Student: aaj vidya nahi aayi hai sir
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend Ka Bridhtday Thha, Boyfriends Us Se Milne Gaya.
Girlfriend: “Mera Bday Gift Kaha Hai?”
Boyfriend: “Tum Sadak Ke Us Par Ek Red Hot Ferrari Dekh Rahi Ho Na?”
Girlfriend Khushi Se: “Yesssss”
Boyfriend: “Same Color Ki Nailpaint Li Hai Tere Liye
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher ne 1 cote bache se pucha tumhare papa ka nam kya hai ?
Child - abhi nam nhi rakha hai . Pyar se papa papa kehta hu...
by Pak101.com (few years ago!)
MBBS: master in bomb blasting strategies
CA: carear in al qaeeda
MSc: Master suicide course
IT: institute of terrorism
MBA: member of blasting agency
by Pak101.com (few years ago!)
Principal: class ko der kyu pahunche?
Student: sir, gaadi puncture ho gaya tha
Principal: to tumhe bus mein aana tha
Student: socha tha sir, lekin aapki beti sunti hi nahi ha
by Pak101.com (few years ago!)
Sholey ki team ne IPL me part liya,Gabbar ke bowler ne 20 Over me 150 run diye aur extra me 200 run diye
Batao kyun?. . . . .. .. . .. . . .
Kyunki wicketkeepar thakur tha..:
by Pak101.com (few years ago!)