Ek admi Dr. Se: Aap Parchi Me

Ek admi Dr. Se: Aap Parchi Me Aisa Kya Likhte Ho
jo Sirf Medical Store Wale Ko Hi Samajh Me aata hai
.
.
.
... .
.
.
Dr.: main likhta hu….Main ne Loot Liya Hai Tu Bhi Loot Le..

by Pak101.com (few years ago!) / 858 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Marriage Certificate

Ek Sardar apne Marriage Certificate ko ek ghante se dekh raha tha

.Biwi boli:tussi inni der se ki dekh rahe ho?
Sardar:Expiry Date dekh raha hu. ….

by hearthackervsgirls (few years ago!)
A conductor Kicked

A conductor Kicked a Lady out of bus Police took him to jail and gave him an Electric Shock it had no effect on him
Why??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because he was a BAD CONDUCTOR

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Sardar darakht pe ulta latka howa tha
.
Friend: Tu darakht pe kion latka hai?
.
Sardar: Sar dard ki goli khayi hai kahen pait mai na chali jaye

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Rizwan: Doctor say help me

Rizwan: Doctor say help me, mein jab baat karta huun to muje sirf awaaz sunai deti hai, aadmi nahi dikhta.

Dr: Aaisa kab hota hai?
Rizwan: Phone karte waqt

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: raju, tum kis liye college aate ho?

Teacher: raju, tum kis liye college aate ho?

Student: vidya ke khaatir

Teacher: toh ab so kyu rahe ho?
Student: aaj vidya nahi aayi hai sir

by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend Ke Birthday

Girlfriend Ka Bridhtday Thha, Boyfriends Us Se Milne Gaya.

Girlfriend: “Mera Bday Gift Kaha Hai?”

Boyfriend: “Tum Sadak Ke Us Par Ek Red Hot Ferrari Dekh Rahi Ho Na?”

Girlfriend Khushi Se: “Yesssss”

Boyfriend: “Same Color Ki Nailpaint Li Hai Tere Liye

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher ne 1 cote bache se

Teacher ne 1 cote bache se pucha tumhare papa ka nam kya hai ?

Child - abhi nam nhi rakha hai . Pyar se papa papa kehta hu...

by Pak101.com (few years ago!)
MBBS: master in bomb blasting strategies

MBBS: master in bomb blasting strategies

CA: carear in al qaeeda

MSc: Master suicide course

IT: institute of terrorism

MBA: member of blasting agency

by Pak101.com (few years ago!)
Class ko der kyu pahunche?

Principal: class ko der kyu pahunche?
Student: sir, gaadi puncture ho gaya tha
Principal: to tumhe bus mein aana tha
Student: socha tha sir, lekin aapki beti sunti hi nahi ha

by Pak101.com (few years ago!)
Sholey ki team ne IPL me

Sholey ki team ne IPL me part liya,Gabbar ke bowler ne 20 Over me 150 run diye aur extra me 200 run diye
Batao kyun?. . . . .. .. . .. . . .
Kyunki wicketkeepar thakur tha..:

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook