Boy proposing a girl

Boy proposing a girl: Darling kya tum mujhse shaadi karogi?

Girl: Tameez se baat karo!!!


Boy: Behen ji, kya aap mujhse shaadi karogi???

by Pak101.com (few years ago!) / 1053 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mera Beta Cricketer Banega

Santa Cricket Khel Kar Aaya, Daddy Ne Puchha.

Daddy: “Kitne Runs Banaye?”

Santa: “Bas Papa, Double Century Hone Mein 199 Runs Baaki Thhe, Ke Mein Out Ho Gaya“

by Pak101.com (few years ago!)
Funny

JATT: Tumhe rajput kyon kehte hain?
RAJPUT: Hum apni baat pe jaan de dete hain,
aur tumhe JATT q kehte hain ?
JATT : QK hum bat bat pe jan le lete hain ;-)

by nadeem (few years ago!)
Zindagi ki shorwaat

Zindagi ki shurowaat "S" Se hoti hai.

Sooraj
subah
school
sabaq
service

us k baad shaadi

aur pher


satya naaas.

by Sabir shah (few years ago!)
Tumhaara Maa kaa naam

Teacher: Tumhaara Maa kaa naam kya hai?

LKG student: Mummy

by Pak101.com (few years ago!)
Dost: Santa G apki BV ap

Dost: Santa G apki BV ap k dost k sath park me bethi hy.
Santa park ka chkar lga kr wapis aa kr dost se

Ja yar

aywain chakkar lwaya e,

O te mera dost e nai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Virus Nhi Gya

Dr. Ne Mreez Ki Memory Clear Kr Di
Or Pocha:Kuch Yad Aa Rha He.?
Mreez:G Sirf Bv
Dr:Sub Kuch Formate Ho Gya He
Mgr
Virus Nhi Gya.!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: Tu kitne baje uthati hai?

Boy: Tu kitne baje uthati hai?

Girl: Apna koi time nahin
jab dil kare so jati hoon,
aur jab dil kare uth jati hoon..

Boy: Notty!
Tu bilkul mere ‘kutte’ pe gayi hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Plz try Letter

Man:
Tere pass mobile hy to phir tu ne
Muje Letter kyu post kya?
.
.
Sardar:
Oy! Me ne tere mobile pr CALL
Ke thi par awaz aaei
“Plz try Letter”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Trainin k doran 1 officer ne

Trainin k doran 1 officer ne sipahi se pucha: Ye tumharay hath
me kya he?
Rab Nawaz: Sir ye bandooq he.

Officer: Ye bandooq nhi tumhari izzat or shaan hai,
Tumhari maa hay maa.

Then officer to a pathan sipahi: Tumharay hath me ye kya he?
Pathan Sipahi: Sir ye Rab nawaz ki maa or hamari khala hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar G Joined New Job

Sardar G Joined New Job
1st Day He Spent 11 Hrs On Computer Boss Was Happy N Askd:
Wat He Did?

Sardar G:
Keyboard Alphabets Were Not In Order I Arranged Dem

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook