Boy proposing a girl
Boy proposing a girl: Darling kya tum mujhse shaadi karogi?
Girl: Tameez se baat karo!!!
Boy: Behen ji, kya aap mujhse shaadi karogi???
by Pak101.com (few years ago!) / 1053 views
Similar Jokes
Santa Cricket Khel Kar Aaya, Daddy Ne Puchha.
Daddy: “Kitne Runs Banaye?”
Santa: “Bas Papa, Double Century Hone Mein 199 Runs Baaki Thhe, Ke Mein Out Ho Gaya“
by Pak101.com (few years ago!)
JATT: Tumhe rajput kyon kehte hain?
RAJPUT: Hum apni baat pe jaan de dete hain,
aur tumhe JATT q kehte hain ?
JATT : QK hum bat bat pe jan le lete hain ;-)
by nadeem (few years ago!)
Zindagi ki shurowaat "S" Se hoti hai.
Sooraj
subah
school
sabaq
service
us k baad shaadi
aur pher
satya naaas.
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: Tumhaara Maa kaa naam kya hai?
LKG student: Mummy
by Pak101.com (few years ago!)
Dost: Santa G apki BV ap k dost k sath park me bethi hy.
Santa park ka chkar lga kr wapis aa kr dost se
Ja yar
aywain chakkar lwaya e,
O te mera dost e nai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dr. Ne Mreez Ki Memory Clear Kr Di
Or Pocha:Kuch Yad Aa Rha He.?
Mreez:G Sirf Bv
Dr:Sub Kuch Formate Ho Gya He
Mgr
Virus Nhi Gya.!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy: Tu kitne baje uthati hai?
Girl: Apna koi time nahin
jab dil kare so jati hoon,
aur jab dil kare uth jati hoon..
Boy: Notty!
Tu bilkul mere ‘kutte’ pe gayi hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Man:
Tere pass mobile hy to phir tu ne
Muje Letter kyu post kya?
.
.
Sardar:
Oy! Me ne tere mobile pr CALL
Ke thi par awaz aaei
“Plz try Letter”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Trainin k doran 1 officer ne sipahi se pucha: Ye tumharay hath
me kya he?
Rab Nawaz: Sir ye bandooq he.
Officer: Ye bandooq nhi tumhari izzat or shaan hai,
Tumhari maa hay maa.
Then officer to a pathan sipahi: Tumharay hath me ye kya he?
Pathan Sipahi: Sir ye Rab nawaz ki maa or hamari khala hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar G Joined New Job
1st Day He Spent 11 Hrs On Computer Boss Was Happy N Askd:
Wat He Did?
Sardar G:
Keyboard Alphabets Were Not In Order I Arranged Dem
by Tanveer Hussain (few years ago!)