Husband: u will never succeed
Husband: u will never succeed in making that dog obey u!
Wife: Nonsense its only a matter of patience, I had a lot of trouble with u at first.
by Pak101.com (few years ago!) / 894 views
Similar Jokes
Pehle Wo Meri Girlfriend Thi, Main Bolta Tha Aur Wo Sunti Thi,
Phir Wo Meri Mangetar Bani Aur
Wo Bolti Thi Aur Main Sunta Tha,
Ab Wo Meri Biwi Hai Ham Dono Bolte Hain Aur Poora Mohalla Sunta Hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan ne Jaali note Banaya aur Quaid-e-Azam ki Topi lagana bhol gaya:
Jab dukandar ko dia to Dukandar ne kaha: Iski to Topi nahi hai.
Pathan: Ye Quaid-e-Azam ki Garmion ki Tasveer hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Maulvi jamat kara raha tha us ki hawa nikal gai maulvi ne namaz pori parha di jab salam pheera to pathan peche baitha tha
pathan: wah ustad pancher k bawojod bi manzil tak puncha dia
by Sabir shah (few years ago!)
Girl:- My heart like a mobile in that u r a sim card.
Boy:- I m very happy.
Girl:- Don’t be too happy
if I get a new offer I will change the sim card
by Pak101.com (few years ago!)
professor to a student in classroom.
.
.
"hey" apne baaju wale ko utha....!
.
.
.
.
.
.
Student-
.
.
.
"tune sulaya hai to tu hi utha..
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki: Maa mai Shadi Nhi
KarunGi Or
Agar Zabardasti Tum Ne Meri
Shadi
Ki To Ghar Se Bhag JaunGi..
Maa Rote Hue Boli Beti MaiNe
Bhag
K Tere papa K Sath Shadi Ki
Teri Masi Or Behen Ne B Bhag
K
Shadi Ki
Tera Bhai Nokrani K Sath
Aur
Tera
Chacha Dhoban K Sath Bhag
Gya
Teri bua Sabzi Wale K Sath Or
Couzin Doodh Wale K Sath
Bhag Gai
Tera Baap 2 Bar Padosan K
Sath
Bhag Chuka Hai
Ab Tu B Bhag Jaye Gi To
.
.
.
.
Humare khandan ki izzat ka
kya
hoga :'( :'(
by Pak101.com (few years ago!)
Patni: Aapko mujhme sabse jayada acha kya lagta hai meri sundarta ya meri akalmandi?
Banta: mujhe to tumhari ye majak karne ki aadat hi sabse achi aur pyari lagti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor ab aap khatre se bahar h phir b ap itne dar kyo rahe ho Marij accident hua tha us par likha tha zindgi rahi toh phir milenge
by Pak101.com (few years ago!)
Polio team drwaze pr aai
Pathan BV se:bandooq or kartoos kahan hen?
Polio team bhagi, peche se pathan ne awaz di:
Ruko bhai, ye mere bachon k naam hen…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husbd: Darling, years ago u had a figure like Coke bottle. Wife: Yes darling I still do, only differnece is earlier it was 300ml now it's 1.5 ltr.
by khalid hussain (few years ago!)