A couple went to a wishing well
A couple went to a wishing well. The husband threw a coin in the well and then mumbled something in his mouth
Then the wife threw a coin in the well and while she moved forward to see in the well, she fell inside.
The husband turned around to the man standing in shock behind him and said excitedly, “I never believed in wishing wells before…”
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 976 views
Similar Jokes
Sardar Ji Ki Behan Ko Daku Utha Kar Le Gaya !!!
Sab Ne Sardar Se Kaha
Daku Boara Khatarnak He
Khali Hath Mat Jana
Sardar Jate Hoye 2 Kilo Aaam Le Jata He
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar going with his sister..
Some shouts Oye mashoka le ker kahan nikle
Sardar gets furious & slap him & says. Oye. mashoka hogi tero. Meri to behan hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Bacha Ghar se Mar kha kr
Ghusy me School
ja raha tha
Raste me kisi ne Pocha
Beta
Student ho?
Parhty ho?
Bacha:Nhi knjar hn uniform me Mujra krny jata hu.
by Mazhar Khan (few years ago!)
3 Dost Ek 7 Ja Rahay Thy.
Un mE sE 2 gareeb Thy.
Achank 1 Pari Ai Or Kaha k Main Tm tino Ki
1-1 Wish Pori KronGi.
Pehla Dost:
Main ameer Hona Chahta Hon.
Pari nE us ko ameer Bna Diya
2nd Walay nE B Yahi Wish Ki.
Pari Ne Oski B Wish Pori KrDi.
3rd Zor Zor Se Hans k lot pot ho Raha Tha.
Pari nE Kaha Hanso Mat Or apni Wish Btao
3rd Bola: Hahahahahaha
In dono ko Phir sE gareeb Kr Do.
Moral: Dost Kamine Na Hon To Dosti Ka Maza Nai Ata.
by Pak101.com (few years ago!)
Pati: Khana taiyar h?
Wife: thodi der aur
p:Thik h me bahr kha leta hu
W: 5 min ruko
P:5min me taiyar ho jayga
w: nahi me tiyar ho jati hu..
by Pak101.com (few years ago!)
Kuch log dozak mein bary aram se soay huy thy
Farishta : yaar ye koon log hain?
Daroga : ye sab pakistani hain loadshading ki waja
se garmi ki aadi hain .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A SHEiKH on his death time My wifewhere r u?
Yes,I m here My sons,my daughters r u all here?
Yes, PaPa Tey fer naal dey kamray da pakha Q chalda pya a. .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Amazing MATHS MAGIC…
Zarur Try krna
259 x (Ur age) x 39 = ?
Try it & get
Surprise to c
de results
Aapki age 3 bar likhi nzar
Aayegi.
try karo.
by Abdul Sami (few years ago!)
1 larky ko larki se pyar ho gya lekin larki ne usy thukra dia
Larky ne kaha tum 10din k andar mujh se muhbbat ka iqrar kro gi
Or larka din rat barish main dhoop main us k ghar k samne khara raha
9 din k bad larki ko waqae larky ki muhbbat ka ahsas ho gaya us ne socha suba pyar ka iqrar krun gi lekin jab wo larky ko milne gyi to larka usy wahan na mila or 1 kaghz mila jis par likha tha
Tere chakkr main teri behan set ho gyi hai
Sorry Baji…..:-
by Pak101.com (few years ago!)
Friend: Tumko Sharam Nahi Aati Tumhara Baap Tailor hai.
Aur Tmhari Shirt Phati Hui Hai.
Sardar: Sharam to Tumko Bhi Nahi Aati.
Tumhara Baap Dentist Hai or Tumhara Bhai Bina Dant k Paida Hua!
by Mazhar Khan (few years ago!)