Boy friend ...Husband
Boy friend is fun,
&
Husband is gun,
Boy friend is light of moon,
&
Husband is month of june,
Boy friend is tooty fruity,
&
Husband is qismat phooti.
by Abdul Sami (few years ago!) / 993 views
Similar Jokes
A good advice from a good friend!
I read in the newspaper that drinking beer causes liver cancer so please-stop reading newspapers...cheers......
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher to papu: tumhare Papa kya karte hai?
Pappu:
;
;
;
;
Jo meri Mummy Kahti hai
by Pak101.com (few years ago!)
Aik kutta doosray se:
Oye aaj kal jahan rush ho wahan se nikal jaya kr.
Doosra: Kyon?
Pehla: Salay, agr dhamaka hogya tu insanon ki moat maray ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik memon samander mein doob gaya,
Us ne dua ki YA ALLAH mujhe nikal de,
Me teri raah mein aik Chawal ki degh doon ga.
Aik lehar ne is ko bahar nikal diya,
Bahar aa kar bola: Konsi Degh?
Foran aik lehar aayi aur is ko wapas le gayi.
Memon bola: YA ALLAH mein ne to poocha tha Chicken Ya Beef?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shohar:ye hipnotize karna kia hota hai?
Bv:kisi ko apne qaboo me kar k marzi ka kam karana.
Shohar:chal jhooti use to shadi kehte hain.
by Sabir shah (few years ago!)
A Kid calls the Help Desk to complain a computer problem.
Kid: When I type computer password, it just shows star star star star. Whatz the joke?
Help Desk: Dear kid, those stars are to protect you, so that if a person standing behind, he can't read your password.
Kid: Yeah, but stars appear even when there is no one standing behind me
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Agar Quiad Jinnah ek din k liye
Zinda ho jaye tu kiya karengy?
Student:
Mulk Zardari say lekar wafis Angrezon
Ko de dengy aur sorry b keh dengy!!!
by Pak101.com (few years ago!)
preeto: main kapray nichor nichor k thak gayi, tum
mujhe ek spinner hi dila d.
next day santa HARBHAJAN SINGH ko le aaye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu Jamadar ki Love Story”
Apne Dil k Gatar ko Teri Yaadon k Kachrey sey Bharta hoon
Main Tere Pyar Mein Baasi salan ki tarah Sarta hoon
Tumhein kaisey bataon Jaan ye baat dil ki
Tum par Gandi Naali k Keeray ki tarhan marta hoon
by haleema sadia (few years ago!)
1st Man: shaadi ke baad main lakhpati ban gaya.
2nd Man: use kyu itnaa udhaas bol rahe ho?
1st Man: usse pehle mein crorepati tha
by Pak101.com (few years ago!)