Shehzadi
Biwi aur shohar market ja rhy thay, tau aik faqeer ne kaha....
"shehzadi paanch rupy de dy, andha hon"
shohar: dy do tmhen shehzadi keh rha hai, zaroor andha hoga..
:D :D
hahahha
by WAQAR (few years ago!) / 1121 views
Similar Jokes
son:"dady what is difference between confidence & secret"?
dad:" u r my son that is confidence .
ur friend is also is my son that is secret
Biwi nind me jor se chilai-jaldi utho mere pati aa gye.
Sardar utha aur khirki se kud gaya.tang tut gayi.
Fir use khyal aya sala mai hi to uska pati hu....
by Pak101.com (few years ago!)
Blonde Wife: Sweet Heart ! When you remove your specks you look like the same cute guy whom I married 20 years back.
Husband: Yes dear, when I remove my specks, you also look like the same charming girl whom I married 20 years back
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to boy:
1 taraf paisa,
1 taraf dimag
Kya hoga?
boy: paisa
teacher:galat, agar main hoti to dimag leti
boy: jiske pas jo nahi vo wahi leta he
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Doctor, you must help me. I'm under such
a lot of stress, I keep losing my temper with
people.
Doctor: Tell me about your problem.
Patient: I just did, didn't I, you stupid fool!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband : Ari Bhagwan, Tum Mujhe Bazaar Mein
"A.G." Kehke Kyon Bulaati Ho ? Kabhi Akele Mein
To Mujhe "A.G." Nahi Kehti ?
Wife : Bazaar Mein Sabke Saamne "ABEY GADHE"
Kahungi, To Kya Achchha Lagega
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Tere result da ki banya?
Pappu: Miss kendi aey es class wich ik saal hor laggay ga?
Santa: Saal pavain 2,3 lag jawan par fail na hovin mera puttar.
by Pak101.com (few years ago!)
1 admi doston ki mehfil se raat late ghar gaya dosto ne pucha k wife ne kuch kaha to nahi admi bola nahi kuch khas nahi, bus ye 2 dant to mai wesay bhi niklwane wala tha
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar ji ki shadi hui.
Rukhsati k waqt dulhan pehle maa k galay lag k roi,
Phir baap k, phir bhai aor behan k galay lag k roi.
Sardar ji ne dulhan le jane se inkar kr dia or kaha
“aey twade kolon chup nai hondi te mere kolon kinj howe gi.
by Pak101.com (few years ago!)
boss:pichle 6 mahino mein tumne kitni chhutiya li hai.kabhi bimari,to kabhi honeymoon,bacheki bimari.ab kya hai?
karamchari:kal meri shaadi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ik Haryanvi ne bank se car loan liya. Voh loan vapis nahi kar paya. Bank vale uss ki car le gaye.
Funny Haryanvi: Agar mere ko yeh pata hota to mein apni shaadi ke liye bhi loan leta.
by Pak101.com (few years ago!)