Pathan Ki Bus Nehar Me Gir Gai
PATHAN Ki Bus Nehar Me Gir Gai
POLICE: Bus Kesy Giri?
PATHAN:Muje Ni Pta!
POLICE : Q?
PATHAN : Wo Aj Helper Ni Aya
To Me Pechy Kraya Lene Gya Hua Tha.. ;->
by Pak101.com (few years ago!) / 1193 views
Similar Jokes
Bv gusse se:agr me shaitan se shadi karti to wo ap se behter shohar sabit hota.
Shohar: magar behan bhai ki shadi ho jo nai sakti
by Sabir shah (few years ago!)
Larka dost sy :
yar mai ne apni Girl Friend ko
uski birthday pe apni behan ki
new diamond ring chori ker k
gift de di,
Dost (Thapar maar kar) :
kaminey Itni mehngi kharidi thi
maine.
Larka: salay marta kyun hai
tere ghar he to wapis gayi
hai :P Ooh shit ;
by Pak101.com (few years ago!)
Beemarchand ko dengu ho gaya
aur wo hakim ke paas ilaz ke liye gaya
Hakim : Kaise aana hua beta
beemarchand : Jee tabeeyat ttheek nahin hai. Liver mein pain ho raha hai
Hakim : Daaru peete ho
beemarchand: Haa. peeta hu... per abhi chhota Peg hee banaana ..
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar ko kisi ne khali message kia to sardar ne us number pe cal kar k kaha bhai ap ko maloom hai k ap k mobile ki sihai khatam ho gai hai
by Sabir shah (few years ago!)
Jis Ghar mein KUTTA hota hai wahan FARISHTAY nai aate.
Ye MULK hamra ghar hai…
baqi ap samajhdar hain..
Sakhti bhot hai warna tafseel se batay ;)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan raste se guzar raha tha
Osne rash laga dekha poocha kia hoa
Aadmi : Bachi gatar mein gir geyi
Pathan : Shukar hai gatar ka dhakan khula tha Warna bachi ka dum ghut jata
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boss: Murkh Ho Tum
Tumne Kabhi Ullu Dekha hai?
Santa: Nahi Sir
Boss: Niche kya dekhta ha meri Or
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya achha lagta hai, meri samajhdari ya meri beauty.
Husband: Mujhe toh yeh tumhari Majak karne ki aadat bahut achi lagti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: What’s Hypnotism?
Wife: Kisi ko apne Bas Me
kar K us se Man chaha kaam
karwana.
Husband: Arey nahi isey to Shaadi
kehte Hen...;-p
by lescol (few years ago!)
A Beautiful Girl enter the class room..
All boys got crazy for her..
They all stand in her way,, but after her reply they all had almost died..
What she said.. ?
Bhai sahab jagah dain..
Jhaaru lagana hai:p
by Pak101.com (few years ago!)