Fast Food
Tiger N Tigress Were Resting
Under A Tree.
Suddenly A Deer Passed Very Fast.
Tigress Could Not Make Out
.& Asked,”What Was That?”
Tiger Smiled & Said,
“FAST FOOD”… ;-> =P
by Pak101.com (few years ago!) / 928 views
Similar Jokes
Aik Pathan Malaria se Kaanp raha tha:
Doctor: Aaya or Pucha kia huwa hai? Uske bete ne kaha: Bemaari ka to pata nahi! Par Abba subha se "Vibration" pe lage huye hain.
by Pak101.com (few years ago!)
kiya hal ho ga yeh jan lo
abhi be wakat hai man jao
bury wakt ka say phaly man jao
WaRNa police waly khud he mana lay gy;-)
by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan: Mai Meenar-e-pakistan ko sar par utha kar Peshawar le ja sakta hon.
.
Hazaron log ekathay ho gaye
.
Pathan: Bas ese utha kar mairy sar par rakho tum !
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Pessenger :Agr Sub Trains Late Hon To Time Table Ka Kya Faida ?..
Phatan :Agr Sb Trains Waqt Per Hon To Waiting Room Ka Kya Faida . .;p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
If u r stressed, you'll get pimples.. if u cry,u'll get wrinkles.. So, y don't u smile & get dimples?
by khalid hussain (few years ago!)
A: Just look at that young person with the short
hair and blue jeans. Is it a boy or a girl?
B: It's a girl. She's my daughter.
A: Oh, I'm sorry, sir. I didn't know that you were
her father.
B: I'm not. I'm her mother.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tum Par Beete Gi To Tum Bhi Jan Jao Ge,
Faraz..
.
.
... .
.
Koi Nazron Ke SamNe Se Biryani Le Jae To Kitna
Dard Hota Hai..
(".)/ Oye 1 Niwala
<)) To Khila De
_/ à/_ Yaar....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Facebook user Boy:Baba mere FACEBOOK PAGE par LIKE or COMMENT nahi aate
Nirmal Baba:FB last time kab khola tha Boy:Baba kal
khola tha Nirmal Baba:1 din mai kitni bar FACEBOOK kholte hoo.
Boy:2-3 baar
Nirmal Baba:Browser kon sa USE karte hoo..
Boy:Baba "OPERA"
Nirmal baba:Bas yahi se kirpa ruki hai, jao or PASSWORD badal kar account ko"GOOGLE CHROME se kholo..Kirpa aani shuru ho jaayegi.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar ko telenor me operatr ki job mil gae,
pehlay hee din usy mar k nekal dia.
Becoz 1st cal: Sir meri telenor ki sim blok ho gyi hai,
Sardar: Tay paagla Zong Le ley.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dr Sahab Plastic Surgery karvane me kitna kharcha ayega
Dr:5 lakh
Sardar: Agar 'Plastic' hum de to?
by hearthackervsgirls (few years ago!)